Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zlatá stuha pozná víťazov ročníka 2020

V 28. ročníku prestížnej ceny za najlepšie knihy pre deti a mládež tento rok súťažilo viac než 180 publikácií. Ktoré z nich zvíťazili?