Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sleva na Wacom

31.5. končí sleva v rámci Anifilmu 2014. S kupónem ANIFILM2014 získáte 10% slevu na Wacom.
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU – December

Spoločnosť Europapier Slovensko – divízie DESIGN PAPERS by som si Vás dovolila srdečne pozvať na RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktoré sa uskutoční piatok 12.12.2014 od 9:00 hod tentokrát vo…