Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set Mockupov vín za 22 dolárov

Na portáli Creative Market aktuálne môžete nájsť aj tento set prezentačných vizuálov, ktoré vám dobre poslúžia pri práci…
pokračovanie článku

Set 300 ikoniek zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na sadu ikoniek, ktorú si môžete bezplatne stiahnuť na graphicburger. Nájdete v nej 300…
pokračovanie článku

Písmo Trenda za 17,50€!

Dnes pre vás máme tip na nové písmo od Latinotype. Rodina obsahuje šestnásť rezov, ktorých bežná cena je…
pokračovanie článku

CarnokyType má nový Zin Display

Rodina písiem Zin od Sama Čarnokého sa rozrastá o nové display rezy. Zároveň môžete využiť 75% zľavu na celý Zin.