Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

DTPobchod spouští nový e-shop

Obchod s ponukou všeho potřebného pro grafiky a kreativce přichází s vylepšeným webem a novými funkcemi.
pokračovanie článku

Idler – kreatívna manipulácia s fontom

Idler je meniteľné kapitálkové písmo. Má dve hlavné veľkosti (Idler Detail a Idler Plain), z ich vrstiev je však možné…