Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Recenzia: Leica Sofort

Fotografujem rád. Dierkovou komorou, mobilom, analógovým fotoaparátom, digitálom…Baví ma hľadať pekné svetlo a kompozície. S instantným fotoaparátom som však doteraz…