Minimalism: Kampaň pre MINI, ktorá pracuje s jednoduchým no chytrým nápadom

Vizuály využívajú “iba” kľúčové prvky identity ikonickej značky.

Kampaň pre MINI vytvorila agentúra Serviceplan. Jej dizajnéri pretvorili “krídla” známeho loga na prvky, s ktorými následne pracujú rôznym spôsobom. Vznikajú tak vizuály, ktoré propagujú jednotlivé novinky vozidiel ako adaptívny cruise control, adaptívne LED svetlomety, motor s twin turbom či ďalšie. Všetko vo výraznej čiernobielej kombinácii, ktorá dáva dobre vyniknúť nápadu.

zdroj: Adobe Magazine

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe CC na 2 mesiace zadarmo!

Súčasná situácia nie je pre mnohých jednoduchá a tak aj softvérový gigant pristúpil k ústretovému gestu voči študentom, ktorých výučba je pre koronavírus prerušená. Zdá sa však, že filantropia sa značke celkom zapáčila. Aktuálne si môžu bezplatné dvojmesačné predplatné aj ostatní.
pokračovanie článku

Vianoce v Starbucks

V čase, kedy sú obchody prepchaté vianočnými edíciami tovaru, vám prinášame jednu ukážku zo sveta. Počuli ste už o tomto…
pokračovanie článku

Mockup brožúry zadarmo

Na GraphicBurger nájdete aj vydarený mockup ležatej A5 brožúry. Celá kompozícia vyzerá naozaj pôsobivo a vašej prezentácii určite pridá profesionálny dojem.