McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného kurzu, ktorý v roku 2013 nastavil graficky bohatý vizuálny štýl.

Po novom sa fast food reťazec riadi heslom menej je viac a hlavným cieľom má byť vytvorenie imidžu značky, ktorý pôsobí moderným a progresívnym dojmom.

Na naplnení tohto predsavzatia McDonald’s spolupracoval s chicagskym Boxer Brand Design. Autorský tím sa rozhodol kompletne nový “lak”. Povrch obalov zbavil všetkého, čo sa mohlo javiť ako nepotrebné. Ostalo tak iba to, čo možno považovať za jadro značky. Wordmark, duo zlatých oblúkov tvoriacich ikonické M a názvy položiek z menu.

Tie sú na obaloch po novom vyrazené v sebavedomých jasných farbách, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť. Pestré stvárnenie má prispieť k vnímaniu značky ako farebnej a odvážnej. Dizajny by sa mali vo výslednej podobe prispôsobovať podmienkami konkrétnej aplikácie – či už pôjde o menu lístky, stánky či mobilnú aplikáciu.

1 3

Ako sa vám pozdáva zmena v “obalovej filozofii” McDonald’s?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Motto designuje hliníkové lahve na víno, první svého druhu

Dallasko-newyorská brandingová agentura Motto vytvořila branding a obal pro Revelshine, označovaný jako první svého druhu – obal udržitelného vína plněného do nerozbitných, nekonečně recyklovatelných hliníkových lahví.
pokračovanie článku

CC Photography plan teraz so zľavou 16%

Adobe aktuálne ponúka predplatné viacerých aplikácií za zvýhodnenú sumu 9,98 €. Čo všetko v balíku nájdete?
pokračovanie článku

Kresby na stenách budov ako umelecké diela

Linus Lundin a.k.a YASH je umelec nástenných malieb, ktorý pochádza zo Švédska zo Štokholmu. Svetlá, farby a emócie hrajú…