McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného kurzu, ktorý v roku 2013 nastavil graficky bohatý vizuálny štýl.

Po novom sa fast food reťazec riadi heslom menej je viac a hlavným cieľom má byť vytvorenie imidžu značky, ktorý pôsobí moderným a progresívnym dojmom.

Na naplnení tohto predsavzatia McDonald’s spolupracoval s chicagskym Boxer Brand Design. Autorský tím sa rozhodol kompletne nový “lak”. Povrch obalov zbavil všetkého, čo sa mohlo javiť ako nepotrebné. Ostalo tak iba to, čo možno považovať za jadro značky. Wordmark, duo zlatých oblúkov tvoriacich ikonické M a názvy položiek z menu.

Tie sú na obaloch po novom vyrazené v sebavedomých jasných farbách, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť. Pestré stvárnenie má prispieť k vnímaniu značky ako farebnej a odvážnej. Dizajny by sa mali vo výslednej podobe prispôsobovať podmienkami konkrétnej aplikácie – či už pôjde o menu lístky, stánky či mobilnú aplikáciu.

1 3

Ako sa vám pozdáva zmena v “obalovej filozofii” McDonald’s?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Chocotone – čokoládové tyčinky

Minimalistické provedení obalu čokoládových tyčinek bylo inspirováno jmény barev Pantone. Každý tyčinka má jedinečný název, ilustraci a složení.
pokračovanie článku

Vernisáž výstavy z cyklu Dvojice/Couples

Eva Tkáčiková + Samuel Čarnoký sobota, 6. 12. 2014 o 16.00 v Galérii umelcov Spiša v Spišskej Novej Vsi Výstava potrvá do 28. 2. 2015
pokračovanie článku

Do Dropboxu…

Časy, kedy nám na prenášanie súborov stačila disketa, na ktorú sa zmestilo neuveriteľných 1,44 MB dát, sú nenávratne preč.…
pokračovanie článku

46. Seminář UGD: Správa zakázek

Moderovaná diskuse Impact Hub Praha 22. 4. 2015, 19:00 46. seminář je zaměřen na správu zakázek v grafických studiích. Kromě krátké prezentace…