McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného kurzu, ktorý v roku 2013 nastavil graficky bohatý vizuálny štýl.

Po novom sa fast food reťazec riadi heslom menej je viac a hlavným cieľom má byť vytvorenie imidžu značky, ktorý pôsobí moderným a progresívnym dojmom.

Na naplnení tohto predsavzatia McDonald’s spolupracoval s chicagskym Boxer Brand Design. Autorský tím sa rozhodol kompletne nový “lak”. Povrch obalov zbavil všetkého, čo sa mohlo javiť ako nepotrebné. Ostalo tak iba to, čo možno považovať za jadro značky. Wordmark, duo zlatých oblúkov tvoriacich ikonické M a názvy položiek z menu.

Tie sú na obaloch po novom vyrazené v sebavedomých jasných farbách, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť. Pestré stvárnenie má prispieť k vnímaniu značky ako farebnej a odvážnej. Dizajny by sa mali vo výslednej podobe prispôsobovať podmienkami konkrétnej aplikácie – či už pôjde o menu lístky, stánky či mobilnú aplikáciu.

1 3

Ako sa vám pozdáva zmena v “obalovej filozofii” McDonald’s?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Electrolux predstavil redizajn identity

Nová identita nemusí so sebou nutne priniesť prekopanie vizuálu značky do základov. Často je to skôr o jemných úpravach a faceliftoch.…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bozal Mezcal

Název Bozal znamená divoký nebo nezkrotný. Odkazuje na právě divoký druh agáve pěstované ve vzdálených oblastech Oaxaca a Guerrero.…
pokračovanie článku

Animation Meetup

Ako sa dá vo filme zo železničného múzea v Českej republike vytvoriť pomocou špeciálnych efektov opustená stanica v Kazachstane?  Aj…