McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného kurzu, ktorý v roku 2013 nastavil graficky bohatý vizuálny štýl.

Po novom sa fast food reťazec riadi heslom menej je viac a hlavným cieľom má byť vytvorenie imidžu značky, ktorý pôsobí moderným a progresívnym dojmom.

Na naplnení tohto predsavzatia McDonald’s spolupracoval s chicagskym Boxer Brand Design. Autorský tím sa rozhodol kompletne nový “lak”. Povrch obalov zbavil všetkého, čo sa mohlo javiť ako nepotrebné. Ostalo tak iba to, čo možno považovať za jadro značky. Wordmark, duo zlatých oblúkov tvoriacich ikonické M a názvy položiek z menu.

Tie sú na obaloch po novom vyrazené v sebavedomých jasných farbách, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť. Pestré stvárnenie má prispieť k vnímaniu značky ako farebnej a odvážnej. Dizajny by sa mali vo výslednej podobe prispôsobovať podmienkami konkrétnej aplikácie – či už pôjde o menu lístky, stánky či mobilnú aplikáciu.

1 3

Ako sa vám pozdáva zmena v “obalovej filozofii” McDonald’s?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mapa Bardejova a regiónu horného Šariša

Mapy sme vytvorili tak, aby boli čo najzrozumiteľnejšie a zároveň vhodné pre všetky vekové kategórie. Obálku sme navrhli v štýle piktogramov,…
pokračovanie článku

Jedna z najkrajších etikiet na svete je zo Slovenska

Tohtoročný ročník prestížnej medzinárodnej súťaže Digital Labels and Packaging Awards 2023 pozná svojich víťazov. V kategórii Excelencia v dokončovaní a zušľachťovaní ako aj celkovým víťazom súťaže sa stala etiketa Pomfy Sekt od známej slovenskej tlačiarne Litograf. Bola tak vyhodnotená ako jedna z najkrajších tohtoročných etikiet na svete.