McDonald’s mení obalový dizajn

McDonald’s prichádza v novom roku s novým obalovým dizajnom, ktorý stavia na kartu minimalistickej typografie. Ide o dramatický odklon od pôvodného kurzu, ktorý v roku 2013 nastavil graficky bohatý vizuálny štýl.

Po novom sa fast food reťazec riadi heslom menej je viac a hlavným cieľom má byť vytvorenie imidžu značky, ktorý pôsobí moderným a progresívnym dojmom.

Na naplnení tohto predsavzatia McDonald’s spolupracoval s chicagskym Boxer Brand Design. Autorský tím sa rozhodol kompletne nový “lak”. Povrch obalov zbavil všetkého, čo sa mohlo javiť ako nepotrebné. Ostalo tak iba to, čo možno považovať za jadro značky. Wordmark, duo zlatých oblúkov tvoriacich ikonické M a názvy položiek z menu.

Tie sú na obaloch po novom vyrazené v sebavedomých jasných farbách, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť. Pestré stvárnenie má prispieť k vnímaniu značky ako farebnej a odvážnej. Dizajny by sa mali vo výslednej podobe prispôsobovať podmienkami konkrétnej aplikácie – či už pôjde o menu lístky, stánky či mobilnú aplikáciu.

1 3

Ako sa vám pozdáva zmena v “obalovej filozofii” McDonald’s?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Zaujímavé logo inšpirácie

Tvorba loga patrí k najnáročnejším, no zároveň najzaujímavejším oblastiam grafického dizajnu. Vytvoriť nápaditý a pritom dobre zrozumiteľný symbol, ktorý bude…
pokračovanie článku

Typeface – dokumentárny film

Hodinový dokument Typeface prináša príbeh Hamilton Wood Type Museum, jediného múzea svojho druhu, v ktorom nájdete, okrem iného, tisíce…
pokračovanie článku

Noc team managementu

18.2.2015, 19:00 – 23:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Vieš ako sa riadi úspešný team ľudí…