McDonald’s láka do znovuotvorených prevádzok novou kampaňou

Vizuály zložené z pár desiatok pixelov neobsahujú žiaden branding, no aj tak je jasné o akú značku sa jedná.

McDonald’s v kampani ťaží z faktu, že patrí k tým značkám, ktoré sú rozpoznateľné napríklad podľa farby. Alebo farieb, ako je to v tomto prípade. Rozpixelované zábery jedla z ponuky fast food reťazca a nenápadný headline Guess who’s back sú všetkým, čo vizuály obsahujú.

Kampaň pre značku vytvorila agentúra TBWA Paris.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logo pre World Expo 2025 získava rozpačité reakcie

Symbol, ktorý má reprezentovať svetovú výstavu v japonskej Osake, je podľa autorov vyjadrením “nádhery života”. Mnohí v ňom však vidia aj čosi celkom odlišné.
pokračovanie článku

… ale hlavne ďalšieho/-iu do partie.

Sme malá, relatívne mladá „no nonsense“ firma sídliaca v Bratislave a hľadáme ďalšieho kolegu, vďaka ktorému sa budeme môcť v kľude…