McDonald’s láka do znovuotvorených prevádzok novou kampaňou

Vizuály zložené z pár desiatok pixelov neobsahujú žiaden branding, no aj tak je jasné o akú značku sa jedná.

McDonald’s v kampani ťaží z faktu, že patrí k tým značkám, ktoré sú rozpoznateľné napríklad podľa farby. Alebo farieb, ako je to v tomto prípade. Rozpixelované zábery jedla z ponuky fast food reťazca a nenápadný headline Guess who’s back sú všetkým, čo vizuály obsahujú.

Kampaň pre značku vytvorila agentúra TBWA Paris.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

CC Photography plan teraz so zľavou 16%

Adobe aktuálne ponúka predplatné viacerých aplikácií za zvýhodnenú sumu 9,98 €. Čo všetko v balíku nájdete?
pokračovanie článku

Spustili sme FÓRUM

Spustili sme skúšobnú prevádzku rubriky FÓRUM. Veríme, že Vám pomôže vyriešiť mnoho Vašich trápení.
pokračovanie článku

Viete, prečo si váš obal žiada potlač?

Výhody zaujímavého kartónového obalu si už uvedomili mnohé značky. V prvom rade šetrí životné prostredie. Ekológiou sa však všetko…