Identita poľského piva sa sústredí okolo výraznéh logotypu, ktorému sekunduje limitovaná farebnosť či estetika hracích kariet.
Krátky a úderný názov je prezentovaný výrazným serifom s hranatým vzhľadom a dynamicky pôsobiacimi skosenými ťahmi. V logu tak vzniká isté napätie, ktoré ku kompaktnému vizuálu púta pozornosť.
Dodatok, ktorý vysvetľuje akému odvetviu król vlastne kraľuje. Sekundárne typo je moment, ktorý pôsobí trochu rušivo v inak jednoduchej a priamočiarej identite. Dostatočne výrazný primárny font je kombinovaný so zástupným písmom, ktorého výraz je tiež vcelku osobitý a má vlastný štýl. Ten navyše nie úplne ladí s hlavným písmom. Iste, kontrast tam je, ale je zvláštny. Takisto je sekundárne písmo využívané až príliš mnoho spôsobmi a variáciami. Odhliadnuc od typografie a ukážok práce s ňou, je identita ako celok fajn.
Pekná farebná paleta s príjemne výraznou červenou, smotanovo bielou a čiernou ako akcentom funguje dobre a hodí sa k produktu. Súčasne prekreslený prvok kráľa z hracej karty, ktorý sa objavuje ako doplnok (napr. v pozadí), dáva identite moderný vzhľad, prostý všetkých 3D efektov, naleštených erbov a podobných vecí.
Auotorom je dizajnér Kareem Gouda.