Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov s cieľom poukázať na možnosť dosiahnuť pozitívnu zmenu cez kreativitu.
Kreatívu pripravila francúzska agentúra BETC, ktorá na koncepte spolupracovala s interným tímom klienta. Spolu chceli poukázať na fakt, že keď je reč o legu, nie je to iba o hraní sa, či edukácii, ale predovšetkým o kreativite. A práve tá sa dnes ukazuje ako jedna z najdôležitejších schopností.
Film a dianie v ňom vyjadrujú práve myšlienku Rebuild the World, ktorá je sloganom novej kampane. Napriek prvotným očakávaniam sa vo videu neobjavujú reálne kocky stavebnice, ale ide skôr o CGI simuláciu sveta, ktorý sa pri hre s Lego tvorí a neustále mení.
zdroj: itsnicethat.com