Waze má nový branding od Pentagramu

Obľúbená komunitná navigácia predstavila novú podobu svojej vizuálnej komunikácie.

Blok za blokom

Systém identity je založený na modulárnom prístupe. Dizajn vychádza z gridu, ktorý je odkazom na sieť ulíc pri pohľade do mapy. Tento princíp však v podaní Pentagramu nie je chladnou a neosobnou kartografiou. Výsledný dojem je naopak hravý – aj vďaka zvoleným farbám či oblým hranám jednotlivých fragmentov.

Z nich je možné tvoriť rôzne kombinácie na spôsob mozaiky a tento princíp slúži ako východisko pre tvorbu komunikačných výstupov. Svieži a pestrý vizuál je odkazom na pôvod platformy, ktorá má svoje korene v komunite a crowdsourcingu a vždy bola dynamická a výrazná.

Facelift

Samotné logo prešlo takisto redizajnom, dostalo nový font Boing od A2 Type, ktorí ho upravili na mieru. Nové písmo vďaka menej zaobleným písmenám pôsobí serióznejšie, ale stále si zachováva priateľský tón. Bublinu na kolieskach – alebo ak chcete, Wazer – dizajnéri jemne prekreslili a preparkovali na pravý okraj za typografickú časť loga.

Symbol dostal po novom viacero rozšírení, tzv. Moods, ktoré pomôžu používateľom navigácie lepšie vyjadriť svoju skúsenosť.

Tím pod vedením Natashe Jen takisto zjednotil aj podobu ilustrácií a ikoniek, ktoré tvoria dôležitú zložku komunikácie Waze. Ich štýl je inšpirovaný symbolom z loga s výraznou čiernou linkou.

Staré vs. nové

Modulárny vizuál

Grid v praxi

zdroj: Pentagram

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť