Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov s cieľom poukázať na možnosť dosiahnuť pozitívnu zmenu cez kreativitu.

Kreatívu pripravila francúzska agentúra BETC, ktorá na koncepte spolupracovala s interným tímom klienta. Spolu chceli poukázať na fakt, že keď je reč o legu, nie je to iba o hraní sa, či edukácii, ale predovšetkým o kreativite. A práve tá sa dnes ukazuje ako jedna z najdôležitejších schopností.

Film a dianie v ňom vyjadrujú práve myšlienku Rebuild the World, ktorá je sloganom novej kampane. Napriek prvotným očakávaniam sa vo videu neobjavujú reálne kocky stavebnice, ale ide skôr o CGI simuláciu sveta, ktorý sa pri hre s Lego tvorí a neustále mení.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

CocoaHeads Meetup

17. marec, 19:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava CocoaHeads v spolupráci s Alice in Tokyo pozývajú všetkých nadšencov iOS…
pokračovanie článku

Stiahnite si sladkú abecedu zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na zaujímavo spracovanú abecedu, ktorú môžete využiť vo svojich projektoch. Jej znaky sú…
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Termín: 22.- 28. september Miesto konania: Bratislava – Staré Mesto Hlavná centrála: Laurinská 14, dočasná intervencia v nevyužívanom 7. poschodovom objekte…
pokračovanie článku

Brandbuilding s Karlom Novotným

15. jún, 17:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, Bratislava Takmer každý chce mať značku, niektorí dokonca chcú byť…