Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov s cieľom poukázať na možnosť dosiahnuť pozitívnu zmenu cez kreativitu.

Kreatívu pripravila francúzska agentúra BETC, ktorá na koncepte spolupracovala s interným tímom klienta. Spolu chceli poukázať na fakt, že keď je reč o legu, nie je to iba o hraní sa, či edukácii, ale predovšetkým o kreativite. A práve tá sa dnes ukazuje ako jedna z najdôležitejších schopností.

Film a dianie v ňom vyjadrujú práve myšlienku Rebuild the World, ktorá je sloganom novej kampane. Napriek prvotným očakávaniam sa vo videu neobjavujú reálne kocky stavebnice, ale ide skôr o CGI simuláciu sveta, ktorý sa pri hre s Lego tvorí a neustále mení.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vienna Design Week štartuje už tento piatok

Od 27. septembera do 6. októbra sa vo Viedni bude konať trinásty ročník podujatia, ktoré do rakúskej metropoly prinesie najväčší…
pokračovanie článku

Obal piva pro milovníky typografie

Seznamte se s typografickou plechovkou. Koncept byl vytvořen pro milovníky piva a všemožných fontů. Autoři chtěli vytvořit obal, který se…