Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov s cieľom poukázať na možnosť dosiahnuť pozitívnu zmenu cez kreativitu.

Kreatívu pripravila francúzska agentúra BETC, ktorá na koncepte spolupracovala s interným tímom klienta. Spolu chceli poukázať na fakt, že keď je reč o legu, nie je to iba o hraní sa, či edukácii, ale predovšetkým o kreativite. A práve tá sa dnes ukazuje ako jedna z najdôležitejších schopností.

Film a dianie v ňom vyjadrujú práve myšlienku Rebuild the World, ktorá je sloganom novej kampane. Napriek prvotným očakávaniam sa vo videu neobjavujú reálne kocky stavebnice, ale ide skôr o CGI simuláciu sveta, ktorý sa pri hre s Lego tvorí a neustále mení.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

S novinkami Konica Minolta objavíte svoj skrytý potenciál

Viac ako 2 400 metrov štvorcových, 30 zariadení, 20 európskych premiér, 2 podlažia nabité ukážkami, najpokročilejší plne automatizovaný výrobný workflow digitálnej tlače, aký kedy bol verejnosti predstavený či využitie umelej inteligencii v praxi. To je len niekoľko ťahákov, ktoré zaujali návštevníkov v stánku Konica Minolta na veľtrhu drupa.
pokračovanie článku

DeTePe hľadá spolupracovníkov!

Hľadáme ľudí, ktorý by mapoval dianie vo svete desktop publishingu, dizajnu, typografie a ďalších zaujímavých či kreatívnych vecí.