Le Mans s novou kapotážou – redizajn identity populárnych závodov

Svetoznáme 24 hodinové preteky Le Mans, ktorých predošlé logo vzniklo ešte v roku 1978, majú novú identitu. Redizajn tak prichádza po neuveriteľných 36 (!) rokoch. Ako hlavný prvok využíva tzv. negative space, ktorý je stále zaujímavým trendom pre tvorcov korporátnych identít.

Automobiloví Club de l’Quest, ktorý nad udalosťou drží patronát, si povedal, že tento rok je načase zmeniť vizuálnu tvár pretekov. Toto rozhodnutie ide ruka v ruke s témou inovácií, ktorá sa predstaví na 82. ročníku týchto pretekov, ako aj s faktom, že sa motošport snaží reagovať na snahy o zodpovednosť v oblasti ochrany životného prostredia.

oldmans

Pôvodný 36 rokov starý vizuál pretekov s francúzskym textom

Novú identitu vytvorila športovo zameraná agentúra Leroy Tremblot. Na oficiálnej webstránke Le Mans je uvedené:

Udalosť, akou sú 24 hodinové preteky Le Mans, je založená na ústrednom rozmere – vlastnej legende. Táto legenda bola starostlivo udržiavaná od roku 1923, a to vďaka štyrom posvätným hodnotám: inovácii, popularite, výkonu a rozmanitosti. Tieto štyri hodnoty možno nájsť i v novom logu, ktoré zároveň pretvára identitu podujatia do podoby konceptu značky.

Páči sa vám redizajn?

[poll id=“3″]

 

zdroj: creativebloq.com

 

1 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Gillette podľa študentov obalového dizajnu

Nie vždy musí podarený redizajn vzniknúť v profesionálnych štúdiách, ktoré sa tejto práci venujú niekoľko rokov. Skupina študentov obalového…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Mister Chocoloco

Šéfkuchař, který miluje čokoládu. Šéfkuchař, který trvá pouze na kvalitních surovinách a čistě manuálním duchu personálu. Každý hotový výrobek…
pokračovanie článku

Phraseology mení vaše slová na umenie

Pekné a funkčné písma dokážu nielen zlepšiť kvalitu dizajnu ale aj inšpirovať. Dnes vám preto predstavíme zaujímavý projekty skupiny…