Mnohým sa pri spojení základná škola vybaví aj pojem týždenník. Koľkí kedysi v duchu nadávali, že musia počas týchto nútených služieb tráviť prestávku zotieraním tabule namiesto brázdenia chodieb školy? A koľkým liezlo na nervy to neustále opakované písanie dátumu do pravého horného rohu a nadpisu „Cvičenie“ na stred? A to sa už radšej nepýtame, koľkým tiekol pot po chrbte, keď museli krasopisne zaznamenať vybrané slová po „b“ pred celou triedou… Kreatívci zo štúdia Coming-soon k odporcom týchto povinností zrejme nepatrili (a vybrané slová po „b“ ich zaťažovať nemuseli). Naopak, na jednej z porád pred novou kampaňou si spomenuli práve na tabuľu a kriedy. Školská tabuľa sa zrazu stala priestorom, v reklamnom svete dostatočne nevyužitým – v digitálnej dobe výnimočným. A tak šéfovia z Coming soon vymedzili z rozpočtu nejaké tie eurá na zakúpenie dvoch obrovských tabúľ na písanie.
Postup je jednoduchý. Najprv príde nápad a potom sa chytia do rúk kriedy. Kaligrafia, alebo ak chcete maľované písmo, a ilustrácie sú hlavné vyjadrovacie prostriedky. A nakoniec sa to všetko zaznamená fotograficky. Okrem toho, že to je pôsobivé, je to aj ekologické. Žiadne papierové odpady, tabuľa sa k ďalšiemu využitiu jednoducho zmyje špongiou.
Takto vznikla už reklamná kampaň pre Jameson Whiskey, pohľadnice pre Twixl Media, ilustrácie do série deviatich kníh pre výskumný inštitút VIB alebo obálka pre marcové číslo magazínu Modus. Všetko výhradne kriedami, samozrejme. V Coming soon dosiahli väčší efekt využitím menej prostriedkov.