Podobne ako aj chlieb z múky, vody a kvásku, aj branding aténskej pekárne pracuje s minimom “surovín”. V centre identity stojí typografické logo s príjemne vyrušujúcim O, ktoré pripomína odkrojený krajec. Logotyp využíva písmo Caslon s jemne upravenými ťahmi.
Zvyšná identita pracuje v rámci palety s výraznými farbami a štylizovanými “rezmi” pečivom, ktoré pôsobia príjemne organicky a evokujú pohľad cez mikroskop na bunky pri kvasení. Pekáreň sa totiž špecializuje na proces dlhej fermentácie, vďaka čomu majú jej výrobky výraznejšiu chuť ako bežné pečivo.
Spojenie tejto organickosti s jednoduchým vizuálnym jazykom tvorí minimalistický celok, ktorý však nie je chladný. Naopak, nechýba mu prívetivosť.
Vizuálnu identitu, obaly a web pre pekáreň KORA navrhlo štúdio OGUST z Atén.
zdroj: The Greek Foundation