Kampaň Kill one. Kill all prináša jednoznačné posolstvo

Séria printov od thajskej pobočky Ogilvy & Mather prezentuje dopady lovu divokých zvierat.

Trojicu vizuálov spája motív kožušinovej podložky z rôznych šeliem. Pri tigrovi, medveďovi a vlkovi však možno vidieť aj ich mláďatá. Celá kampaň pre neziskovú organizáciu Freeland Foundation vznikla samozrejme digitálne, 3D modely vytvorilo Illusion CGI Studio.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Veľká typografia nič nerieši

Nedávna chyba pri vyhlásení výsledkov na udeľovaní filmových Oscarov inšpirovala dizajnérsku obec priniesť rýchle riešenie. Sám som dizajnér…
pokračovanie článku

Písma ktoré by ste už nemali používať

Každý produkt potrebuje jasnú a zrozumiteľnú komunikáciu prostredníctvom textu. Preto výber správneho písma pre konkrétny produkt by mal byť…
pokračovanie článku

LETNÝ PRIESKUM 2013

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave pozýva na verejnú prezentáciu semestrálnych prác študentov „LETNÝ PRIESKUM 2013“. V dňoch 10. –…