Kampaň Kill one. Kill all prináša jednoznačné posolstvo

Séria printov od thajskej pobočky Ogilvy & Mather prezentuje dopady lovu divokých zvierat.

Trojicu vizuálov spája motív kožušinovej podložky z rôznych šeliem. Pri tigrovi, medveďovi a vlkovi však možno vidieť aj ich mláďatá. Celá kampaň pre neziskovú organizáciu Freeland Foundation vznikla samozrejme digitálne, 3D modely vytvorilo Illusion CGI Studio.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mimi a Líza 2 na DVD

Nové rozprávky Mimi a Líza 2 sú už aj na DVD. V premiére ste ich mohli vidieť počas Vianočných sviatkov…
pokračovanie článku

Stiahnite si zadarmo mockup šálky!

Graphicburger aktuálne ponúka na bezplatné stiahnutie aj tento pixel perfect mockup šálky, ktorý si môžete jednoducho a efektívne prispôsobiť…
pokračovanie článku

Rozprávky z detstva v novom šate

Disneyovky patria pre mnohých z nás ku klasike detstva. Kto by nepoznal Simbu, Ariel či Aladina? Dnes vám preto…