Kampaň Kill one. Kill all prináša jednoznačné posolstvo

Séria printov od thajskej pobočky Ogilvy & Mather prezentuje dopady lovu divokých zvierat.

Trojicu vizuálov spája motív kožušinovej podložky z rôznych šeliem. Pri tigrovi, medveďovi a vlkovi však možno vidieť aj ich mláďatá. Celá kampaň pre neziskovú organizáciu Freeland Foundation vznikla samozrejme digitálne, 3D modely vytvorilo Illusion CGI Studio.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Instant fotoaparát Leica je tu!

Svetoznámy výrobca fotoaparátov prichádza s modelom, ktorý vaše zábery hneď vytlačí. Ten uzrel svetlo sveta vôbec prvýkrát už dávnejšie,…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Chiaro Gin

Chiaro – italsky světlé, svítící, světlo… Vzhled Chiaro Ginu byl navržen jako nový přírůstek ve společnosti Spicers Wine…
pokračovanie článku

Kaleidoskopické umenie od Douglasa Hoekzema

Miamský umelec Douglas Hoekzema, tiež známy ako Hoxxoh vytvoril neuveriteľné a úžasne vyzerajúce nástenné maľby. Vrstvil na seba rôzne…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Berlin Genuino

Vedoucí Salonu Berlin se snažili oživit celou řadu výrobků pro péči o muže. Po hlubokém procesu vymýšlení a fintě pokus…