Spoločnými silami
Kampaň komunikuje základné spôsoby ako chrániť seba aj ostatných. Prezentuje tri úrovne ochrany, ktorá začína jednotlivcom, pokračuje skupinami a končí spoločnosťou ako takou.
Ako fomu zvolili autori z Familie jednoduchú linkovú ilustráciu s obmedzeným počtom ťahov, ktorá prináša zaujímavý efekt. Čierna linka na bielom pozadí je v uliciach na prvý pohľad odlíšiteľná od inej outdoor komunikácie a podobne to platí aj v prípade online výstupov. Vizualita vychádza z už navrhnutej ikonografie, ktoré Familia vytvorila spolu s ďalším štúdiom Forma pre účely predošlej kampane COVID-19 Hygienic Measures. Tento vizuálny jazyk bol podľa autorov ideálny aj pre aktuálnu komunikáciu.
Výsledkom je veľmi priamočiare a efektívne posolstvo smerom k ľuďom, ktoré má podľa zakladateľa Familie Aleixa Artigala bližšie k manuálu než k tradičnej kampani. Tento prístup rovnocene spája estetický vizuál a funkciu.
Štúdio spolupracovalo na kampani pre Barcelonu s mestskou radou a jej kreatívnym riaditeľom Nachom Padillom.
zdroj: The Brand Identity