Ja, My, Všetci – nová kampaň zdôrazňuje dôležitosť prevencie v uliciach Barcelony

Priamočiary no paradoxne práve vďaka tomu výrazný vizuál vytvorilo štúdio Familia.

Spoločnými silami

Kampaň komunikuje základné spôsoby ako chrániť seba aj ostatných. Prezentuje tri úrovne ochrany, ktorá začína jednotlivcom, pokračuje skupinami a končí spoločnosťou ako takou.

Ako fomu zvolili autori z Familie jednoduchú linkovú ilustráciu s obmedzeným počtom ťahov, ktorá prináša zaujímavý efekt. Čierna linka na bielom pozadí je v uliciach na prvý pohľad odlíšiteľná od inej outdoor komunikácie a podobne to platí aj v prípade online výstupov. Vizualita vychádza z už navrhnutej ikonografie, ktoré Familia vytvorila spolu s ďalším štúdiom Forma pre účely predošlej kampane COVID-19 Hygienic Measures. Tento vizuálny jazyk bol podľa autorov ideálny aj pre aktuálnu komunikáciu.

Výsledkom je veľmi priamočiare a efektívne posolstvo smerom k ľuďom, ktoré má podľa zakladateľa Familie Aleixa Artigala bližšie k manuálu než k tradičnej kampani. Tento prístup rovnocene spája estetický vizuál a funkciu.

Štúdio spolupracovalo na kampani pre Barcelonu s mestskou radou a jej kreatívnym riaditeľom Nachom Padillom.

zdroj: The Brand Identity

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Hashtag je hashtag – nové logo Siete

Funkčnosť a jednoduchosť. Presne to má podľa predsedu Siete Radoslava Procházku reflektovať aktuálne logo, ktoré strana Sieť nedávno predstavila.…