Nový rok ešte len začína a na dvere nám klope už prvý redizajn veľkej značky. Britská BBC Three otvorila nový rok s novou tvárou. Nie práve najšťastnejšie.
Dominanta predošlej identity – trojica iniciál vsadených do štvorcov – zostala zachovaná. Novinkou je výrazné ružové pozadie ako aj tri dva biele pruhy a výkričník, ktoré majú odkazovať na tri kľúčové piliere BBC Three.
Logo už stihlo zdvihnúť vlnu kritiky. Vyčítané mu bolo najmä nešťastné kompozičné riešenie, kedy vizuál nabáda k čítaniu loga ako BBC 2! v rímskych číslach, čo samozrejme nebol zámer autorov. Oku tiež nie príliš lahodí zarovnanie, či skôr “nezarovnanie” pilierov a BBC wordmarku.
Pôvodné logo
Riaditeľka marketingového oddelenia Nikki Carr, však podľa vlastných slov kritické reakcie registruje, nemá však obavy. Niektorí ľudia podľa nej ťažšie prijímajú zmeny. Cieľom tímu, ktorý redizajn pripravil, bolo priniesť odvážne a zároveň nadčasové riešenie.
Čo si myslíte vy? Podarilo sa im to?
zdroj: underconsideration.com, bbc.com