Limitovaná edice vodky Svedka Halloween

V rámci partnerství BRIGADE se společností Svedka pomohli ikonicky importované značce vodky předvést 14 příchutí a rozšířit jejich působení na trhu. Cílem pro Halloween 2018 bylo pomoct značce vyniknout z generického sezónního davu v maloobchodech. Vytvořili odvážný design obalu s obrovskými ústy a ostrými tesáky, ze kterých stéká krev. Design si hraje s tématem svátku.

Zdroje: packagingoftheworld, wearebrigade, svedka

Partner rubriky www.packpoint.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Plzeň vybrala svoje nové logo

Západočeské mesto sa po novom bude navonok prezentovať vizuálnym štýlom, ktorého základ tvorí šípka s názvom metropoly. Tá je…
pokračovanie článku

UI dizajnér pre weby a aplikácie

Uiiiii … do tímu hľadáme ďalšieho šikovného grafika, ktorý nám pomôže zjednodušovať život 10tisícom používateľov denne. Práca na…