Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

QuarkXPress 2018 1 + 1 zdarma

Při každém zakoupení licence QuarkXPress plné verze či upgrade získáte novou licenci QuarkXPress 2018 zdarma. Platí do 26. 11. 2018
pokračovanie článku

Hľadáme deétepáka!

V Istropolitana Ogilvy hľadáme DTP grafika, ktorý nemá problém s InDesignom, Photoshopom a Illustrátorom, miluje MAC-ky, má aspoň 3-ročnú prax…