Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lahve Human Legacy

Aby Humans oslavili dva roky od založení, spolupracovali s úžasným ilustrátorem Eduardem Ramon Trejo, aby vytvořili řadu 3 lahví,…
pokračovanie článku

klauzury / diplomky 2013 – UUD ZČU

Na Ústavu umění a designu Ladislava Sutnara probíhá výstava klauzurních, bakalářských a diplomových prací studentů všech oborů UUD za akademický rok…