Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Fonty zadarmo – 11. časť

Nová časť seriálu o písmach zdarma a v nej opäť pár pekných fontov. Dnes aj s textúrou, pretože… niekedy jednoducho treba byť…
pokračovanie článku

Font dňa – Mirador

k dispozícii vo všetkých štýloch       k dispozícii v niektorých štýloch        Dizajnér: Rene Bieder Vydavateľ: Rene Bieder Dátum vytvorenia: 2015…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – High Water

Hard seltzers představují novou moderní vlnu alkoholických nápojů. Jsou ideální, pokud se chcete osvěžit něčím rafinovanějším než půllitrem piva. Poptávka se zvětšuje a studio Midday bylo požádáno, aby vytvořili novou prémiovou značku vedenou konceptem hranice vody – místem emocionálního významu pro mnohé.
pokračovanie článku

WeTransfer prichádza s novou tvárou

Možno ju využívate každý deň. Služba na prenos a posielanie súborov predstavila svoju novú identitu a webstránku. Ide o prvý kompletný…