Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

PANTONE predpovedá farby na rok 2019

Spoločnosť nedávno priniesla svoju predpoveď trendov vo farbách pre jar a leto 2019. Pozrite sa zblízka na farby, ktoré…
pokračovanie článku

Sada 49 ikoniek zadarmo!

Graphicburger je miesto, kde možno nájsť veľa skvelých mockupov. A niektoré aj bezplatne. Ako napríklad tento set ikoniek.