Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VI. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…