Heinz má novú globálnu superznačku

Novú vizuálnu identitu pripravila agentúra JKR, ktorá so značkou spolupracuje dlhodobo.

Aktualizovaný vizuál má za cieľ zjednotiť rozsiahly arzenál fazúľ, kečupov, majonéz a iného konzerovaného jedla pod jednou vlajkou. Všetky produkty tak získali uniformný základ, šablónu, do ktorej však pridávajú svoje špeciálne prvky. Tým má každý z nich personifikovanú tvár pod jednotnou hlavičkou.

JKR pripravili v rámci refreshu aj guidelines pre typografiu, farebnosť či narábanie s fotkami a ďalšími vizuálmi.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Astrid

Astrid je tradiční česká kosmetická společnost působící na širokém trhu péče o pleť. Řada vlasových stylingových přípravků a jejich obaly…
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…