Medzinárodný developer predstavil novú identitu, ktorá má lepšie reflektovať filozofiu firmy a jej smerovanie.
Spočnosť vznikla ešte v roku 1993 a z malého slovenského developera sa postupne transformovala na firmu, ktorá pôsobí nielen v Strednej Európe, ale aj vo Veľkej Británii a v Turecku. Zmenu vizuálnej identity inicioval management aj zamestnanci, ktorí cítili, že vnímanie firmy v očiach verejnosti sa líši od toho, ako HB Reavis funguje a premýšľa interne. A tak po 23 rokoch nastal konečne čas zmeniť a rozvinúť vizuálnu komunikciu.
Pôvodné logo
Ako prvé sa v rámci procesu tvorby novej identity uskutočnil prieskum v danom sektore. Výsledky asi neprekvapia – väčšina firiem komunikovala šablónovito, logá pôsobili príliš technickým a strnulým dojmom.
K tvorbe novej identity pre HB Reavis bola prizvaná londýnska kreatívna agentúra Sector Light. Tá sa chcela pri tvorbe vyhnúť stereotypom a opotrebovaným spôsobom komunikácie. Podľa kreatívneho riaditeľa, Nicka Cannonsa, bolo ich snahou vytvoriť niečo ľudské, emotívnejšie. Preto sa rozhodli pre organické, farebný a sviežim dojmom pôsobiace stvárnenie novej identity.
Farebná paleta je inšpirovaná farbami, ktoré reflektujú konkrétne hodnoty spoločnosti. Vo výsledku vzniklo 9 farebných kombinácií loga, ktoré tak sleduje trend dynamických identít, ktorých symboliku je možné variovať.
Čo hovoríte na novú identitu HB Reavis?