Gillette podľa študentov obalového dizajnu

Nie vždy musí podarený redizajn vzniknúť v profesionálnych štúdiách, ktoré sa tejto práci venujú niekoľko rokov. Skupina študentov obalového dizajnu sa rozhodla vdýchnuť nový život svetoznámej značke žiletiek. V rámci svojho záverečného projektu vytvorili absolventi švédskej Broby Grafiska novú identitu Gillette.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kvalitné fotky jedál zadarmo!

Nájsť dobre vyzerajúce stock fotografie môže byť celkom tvrdý oriešok. Ak ale hľadáte prvotriedne zábery jedál od výmyslu sveta, možno máme pre vás riešenie. Foodiesfeed.
pokračovanie článku

Nová kampaň IKEA: Stolík za 3 kávy?

Podľa najnovšej printovej kampane švédskej značky je to možné. Pozrite sa na ďalšie príklady toho, aké dostupné sú…