Greentica: obal pre značku, ktorá búra predsudky

Identitu pre spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe CBD a CBG olejov vytvorilo Malina Studio.

V centre brandingu od Malina Design Studio stojí logo so symbolom konopného listu, ktorý priamočiaro poukazuje na spoločný menovateľ všetkých produktov v portfoliu značky. Logo Greentica pracuje s polygonálnym štýlom, ktorý sa následne prelína aj do dizajnu samotných obalov.

Tie sú vzdušné, s dostatkom bieleho podkladu, na ktorom dobre vystupuje do popredia všetko potrebné a zároveň výsledok pôsobí prémiovo. Na obaloch sa pracuje so spomínanými polygónmi, z ktorých sú tvorené portréty zvierat z divokej prírody. Prírodný rozmer podčiarkuje aj vhodne zvolený papier.

Výrobu krabičiek zabezpečila tlačiareň vach.print. Produkciu obalov približuje Marek Vach:

„S ohľadom na menšie množstvo krabičiek sme použili technológiu malonákladovej digitalnej tlače. Pre obaly sme vybrali bezdrevny nenatieraný papier Munken Pure Rough. V druhom kroku nasledovala razba fóliou za tepla a nakoniec výsek krabičiek.“

zdroj: Malina

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Video: Príbeh Adobe Illustrator

Illustrator tento rok oslavuje významné jubileum. Presne pred 30 rokmi ho totiž prvýkrát predstavili verejnosti. Pozrite si jeho…
pokračovanie článku

Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.