Greentica: obal pre značku, ktorá búra predsudky

Identitu pre spoločnosť, ktorá sa venuje výrobe CBD a CBG olejov vytvorilo Malina Studio.

V centre brandingu od Malina Design Studio stojí logo so symbolom konopného listu, ktorý priamočiaro poukazuje na spoločný menovateľ všetkých produktov v portfoliu značky. Logo Greentica pracuje s polygonálnym štýlom, ktorý sa následne prelína aj do dizajnu samotných obalov.

Tie sú vzdušné, s dostatkom bieleho podkladu, na ktorom dobre vystupuje do popredia všetko potrebné a zároveň výsledok pôsobí prémiovo. Na obaloch sa pracuje so spomínanými polygónmi, z ktorých sú tvorené portréty zvierat z divokej prírody. Prírodný rozmer podčiarkuje aj vhodne zvolený papier.

Výrobu krabičiek zabezpečila tlačiareň vach.print. Produkciu obalov približuje Marek Vach:

„S ohľadom na menšie množstvo krabičiek sme použili technológiu malonákladovej digitalnej tlače. Pre obaly sme vybrali bezdrevny nenatieraný papier Munken Pure Rough. V druhom kroku nasledovala razba fóliou za tepla a nakoniec výsek krabičiek.“

zdroj: Malina

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové logo Sazka

Spoločnosť Sazka po skoro tridsiatich rokoch zmenila logo. Novú identitu vytvorilo britské štúdio Sherrman Blunt.
pokračovanie článku

Svieža kampaň pre Londýnsky dopravný podnik

Londýnsky dopravný podnik (Transport for London) prostredníctvom M&C Saatchi London poverilo ilustrátora Ryana Todda aby pripravili sériu plagátov, ktorá komunikuje…