Gillette podľa študentov obalového dizajnu

Nie vždy musí podarený redizajn vzniknúť v profesionálnych štúdiách, ktoré sa tejto práci venujú niekoľko rokov. Skupina študentov obalového dizajnu sa rozhodla vdýchnuť nový život svetoznámej značke žiletiek. V rámci svojho záverečného projektu vytvorili absolventi švédskej Broby Grafiska novú identitu Gillette.

Dôvodom, prečo si zvolili práve výrobcu holiaceho sortimentu bol jednoduchý. Cítili, že značka ako taká potrebuje vynoviť. Monochromatický a minimalistický koncept odkazuje ku koreňom Gillette, ilustruje dedičstvo značky s viac ako storočnou tradíciou. Takýto prístup skutočne ostro kontrastuje s aktuálnym smerovaním oficiálnej komunikácie, kde stojí v popredí najmä technologický element  vykreslený v pestrých dizajnoch.

Čo o svojej práci hovoria samotní autori:

Príbeh Gillette je hodný rozprávania. Náš dizajn má odrážať kvalitu, ktorá sa skrýva za technologicky vyspelými produktmi značky. Produkt samotný stoji v centre pozornosti, bez grafických či farebných odbočení.

Zákazník môže nájsť najzákladnejšie informácie na prednej strane balenia a detailnejší popis na jeho chrbte. Radosť otvoriť. Nový dizajn je nadčasový a preto je ho možné široko adaptovať. Cítiť z neho nostalgiu skombinovanú s moderným vzhľadom.

STRAIGHT_RAZOR  MACH3 LATHERING_BOWL Gentles_shave promo_bildAfter_Shave

Treba povedať, že nové balenie holiaceho arzenálu sa naozaj vydarilo. Snáď na niečo podobné raz narazíme aj pri obzeraní sa po regáloch v drogérii.

Ak sa vám práca mladých dizajnérov páči, pozrite sa napr. na ďalšie veci od jedného z nich TU.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Side project na dnes – Mr. Wood

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval…
pokračovanie článku

Stiahnite si mockupy skladacích brožúr

Dnes pre vás máme tip na tieto mockupy, vďaka ktorým môžete odprezentovať svoje návrhy brožúr naozaj pôsobivo. Vybrať…