— Predchádzajúci
Renault predstavil nové logo a víziu
Následujúci —
Identita norské pekárny inspirovaná lahodným tradičním pečivem
Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Späť do budúcnosti: Peugeot má nový branding, ktorý vznikol in-house
- 5. marca 2021
- 353 videní
Značka predstavila (pre niekoho) dramatický redizajn, ktorý však vychádza zo starších symbolov z jej evolúcie. Na kapoty a priečelia showroomov sa tak vráti levia hlava v štíte, ktorá má kompozične najbližšie k dizajnu zo 70. rokov.
Color Management Handbook od EIZO je tu!
- 10. júla 2013
- 210 videní
Spoločnosť EIZO, ktorá sa zaoberá navrhovaním, vývojom a výrobou monitorov a periférií, sprístupnila novú verziu svojej príručky. Tá je veľmi…
Ešte stále váhate?
- 4. októbra 2014
- 78 videní
Pripomíname, že čas letí… Akcia pre študentov a učiteľov trvá len do 9. novembra. Pokiaľ ešte stále nie ste rozhodnutí,…
FONTACULAR Spectacular Bundle – zľavy na kvalitné fonty až 85%
- 27. októbra 2017
- 41 videní
Fontacular ponúka veľké mnonožstvo fontov a bundlov fontov so zľavou až 85%.
Pohyblivá inšpirácia – Unexpected Discoveries
- 31. januára 2018
- 62 videní
Logoseriál: Železniční dopravcovia na Slovensku
- 19. februára 2014
- 1,2K views
Prvé pozemné dopravné odvetvie na našom území ma bohatú, viac ako 150-ročnú históriu. Grafickú verejnosť však zaručene viac…