Klub NHL vznikol ešte v roku 1993 a jeho predošlé logo zdobilo dresy hráčov neuveriteľných 23 rokov. Za novou identitou a návrhmi konkrétnych exekúcií stojí Reebok.
Tri namiesto jedného
Aktuálny redizajn prichádza s výraznymi zmenami. Kým predošlé logo sa sústredilo na dynamickú figúru pantera pri skoku, nová identita prichádza rovno v podobe trojice symbolov.
Panter, ktorý dospel
Prvé z nich, primárne, znázorňuje klubového maskota v serióznejšom a zároveň pokojnejšom tóne. Žiadne skoky z dresu rovno na protihráčov, dôstojná šelma hľadí po novom kamsi mimo horizont. A aby bolo jasné, že panter patrí k Floride, je zver zasadený do erbu s výrazným FLORIDA nad jeho hlavou. Ako vyplýva z vysvetlenia loga, ktoré si môžete prezrieť v skici nižšie, štít má vyjadrovať hrdosť, rozvahu či trvalosť.
Zmenu zaznamenali aj farby, ktoré vo svetle dospelejšieho vzhľadu loga taktiež ustúpili od tónov žltohnedej k dôstojnej zlatej.
Vlajka aj repríza skoku
Druhým logom je symbol vychádzajúci z vlajky štátu, na ktorej dômyselne striehne panter. Táto verzia sa má objaviť na rukávoch dresu.
A nakoniec tretie logo vychádza z pôvodného dizajnu, ktorý opäť posúva v súlade so zvyškom identity. Za zamyslenie stojí, či nemohlo práve ono tretie logo poslúžiť ako hlavné a jediné, resp. či takýmto spôsobom neuvažovali aj tvorcovia.
Ako sa vám páči nový vizuálny štýl klubu Florida Panthers? Pozrite si jednotlivé prvky na dresoch.
zdroj: underconsideration.com