Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.
Vylepšený originál
Logo ako stredobod redizajnu vychádza zo svojho predchodcu. Ten dizajnéri v Pentagrame upravili v niekoľkých smeroch. Zjednodušili podklad odazujúci na markízu z priečelia obchodu a upravili aj typografiu. Z pôvodných štyroch cípov sa jeden stratil – počet však nie je náhodný. Odkazuje na tri priezviská zakladateľov spoločnosti.
Názov brandu je po novom písaný malými písmenami s viacerými zaujímavými detailmi. Pekná je napríklad ligatúra fi či spojovník, ktorý má tvar pripomínajúci úsmev. Logo má aj kompaktné verzie, ktoré pomáhajú flexibilite identity. Obe fungujú dobre, či už ide o skratku pôvodného tvaru alebo monogram v kruhu.
Let’s Be Glyphs!
Pre identitu vzniklo aj písmo na mieru, ktoré Pentagram vytvoril spolu s typografom Jeremym Mickellom. Práve spomínaný tvar spojovníka inšpiroval aj ďalšiu interpunkciu v písme, čo vytvára konzistentný dojem a ešte viac personalizuje komunikáciu značky. Písmo má dva rezy, pomyselný Regular, ktorý je obyčajný a potom Bouncy, pre situácie kedy treba byť viac hravý.
Prvky, prvky, prvky
Identitu sprevádza veľké množstvo prvkov s hravou tonalitou, od “play-moji” ikoniek pre menšie deti až po abstraktnejšie vzory pre tie staršie. Pestrofarebnosť, ktorá má podporovať dojem veselosti, je možno v niektorých prípadoch trochu prekombinovaná a nie úplne prepojená ako celok. Záleží však aj od spôsobu ao budú farby spájané a využívané.
Celkovo ide o pekný redizajn, ktorý prináša svieži vietor do ikonickej značky a posúva ju do ďalšieho obdobia.
zdroj: pentagram.com