Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

cover dtp 4 22 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.

Vylepšený originál

Logo ako stredobod redizajnu vychádza zo svojho predchodcu. Ten dizajnéri v Pentagrame upravili v niekoľkých smeroch. Zjednodušili podklad odazujúci na markízu z priečelia obchodu a upravili aj typografiu. Z pôvodných štyroch cípov sa jeden stratil – počet však nie je náhodný. Odkazuje na tri priezviská zakladateľov spoločnosti.

Názov brandu je po novom písaný malými písmenami s viacerými zaujímavými detailmi. Pekná je napríklad ligatúra fi či spojovník, ktorý má tvar pripomínajúci úsmev. Logo má aj kompaktné verzie, ktoré pomáhajú flexibilite identity. Obe fungujú dobre, či už ide o skratku pôvodného tvaru alebo monogram v kruhu.

logo2 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Let’s Be Glyphs!

Pre identitu vzniklo aj písmo na mieru, ktoré Pentagram vytvoril spolu s typografom Jeremym Mickellom. Práve spomínaný tvar spojovníka inšpiroval aj ďalšiu interpunkciu v písme, čo vytvára konzistentný dojem a ešte viac personalizuje komunikáciu značky. Písmo má dva rezy, pomyselný Regular, ktorý je obyčajný a potom Bouncy, pre situácie kedy treba byť viac hravý.

typo - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramomtypo2 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Prvky, prvky, prvky

Identitu sprevádza veľké množstvo prvkov s hravou tonalitou, od “play-moji” ikoniek pre menšie deti až po abstraktnejšie vzory pre tie staršie. Pestrofarebnosť, ktorá má podporovať dojem veselosti, je možno v niektorých prípadoch trochu prekombinovaná a nie úplne prepojená ako celok. Záleží však aj od spôsobu ao budú farby spájané a využívané.

Celkovo ide o pekný redizajn, ktorý prináša svieži vietor do ikonickej značky a posúva ju do ďalšieho obdobia.

pattern - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramomilu - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom  pattern2 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramompattern3 - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramomfoto - Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

 

 

zdroj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
1 GTB Range Stack 0121 380x220 - Ach, tie obaly - Good Things Brewing Co.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Good Things Brewing Co.

Designové studio Horse vytvořilo hravou identitu značky Good Thing Brewing Co., novou společnost se sídlm v Sussexu, která si…
dtp 380x220 - Hledáme DTP operátora
pokračovanie článku

Hledáme DTP operátora

Full service agentura Saatchi & Saatchi Prague právě hledá nového kolegu/kolegyni na pozici DTP Operátor