Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.

Vylepšený originál

Logo ako stredobod redizajnu vychádza zo svojho predchodcu. Ten dizajnéri v Pentagrame upravili v niekoľkých smeroch. Zjednodušili podklad odazujúci na markízu z priečelia obchodu a upravili aj typografiu. Z pôvodných štyroch cípov sa jeden stratil – počet však nie je náhodný. Odkazuje na tri priezviská zakladateľov spoločnosti.

Názov brandu je po novom písaný malými písmenami s viacerými zaujímavými detailmi. Pekná je napríklad ligatúra fi či spojovník, ktorý má tvar pripomínajúci úsmev. Logo má aj kompaktné verzie, ktoré pomáhajú flexibilite identity. Obe fungujú dobre, či už ide o skratku pôvodného tvaru alebo monogram v kruhu.

Let’s Be Glyphs!

Pre identitu vzniklo aj písmo na mieru, ktoré Pentagram vytvoril spolu s typografom Jeremym Mickellom. Práve spomínaný tvar spojovníka inšpiroval aj ďalšiu interpunkciu v písme, čo vytvára konzistentný dojem a ešte viac personalizuje komunikáciu značky. Písmo má dva rezy, pomyselný Regular, ktorý je obyčajný a potom Bouncy, pre situácie kedy treba byť viac hravý.

Prvky, prvky, prvky

Identitu sprevádza veľké množstvo prvkov s hravou tonalitou, od “play-moji” ikoniek pre menšie deti až po abstraktnejšie vzory pre tie staršie. Pestrofarebnosť, ktorá má podporovať dojem veselosti, je možno v niektorých prípadoch trochu prekombinovaná a nie úplne prepojená ako celok. Záleží však aj od spôsobu ao budú farby spájané a využívané.

Celkovo ide o pekný redizajn, ktorý prináša svieži vietor do ikonickej značky a posúva ju do ďalšieho obdobia.

 

 

 

zdroj: pentagram.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Branding / identity MockUp zadarmo

Získajte bezplatne tento balík mockupov pre branding a corporate identity projekty. Na prvý pohľad ide o kvalitne spracovanú sériu s náhľadmi…
pokračovanie článku

Whisky s tetovaním? Škótska J&B s novým dizajnom

Oslavovať históriu značky možno rôznymi spôsobmi. Jedným z tých osvedčených sú nepochybne limitované edície. Produkt s jedinečným obalom v obmedzenom počte…