Slovenský technologický scale-up Domotron prichádza s novým bezdrôtovým smart home systémom. Spolu s novým produktom značka mení aj svoju vizuálnu identitu a celkovú komunikáciu, ktorá je spojená aj s medzinárodnou crowdfoundingovou kampaňou na platforme Indiegogo.
Inšpirácia produktom
Logo aj samotná identita majú podľa autorov vyjadrovať vysokú kvalitu technológií ale zároveň komunikovať humanistickými prvkami. Ako jeden z nosných motívov je prítomný gradient. Ten má byť metaforou na polohy ON a OFF, medzi ktorými existuje množstvo polôh, ktoré dokáže produkt Domotron nastaviť.
Na rozhraní dvoch svetov
Základným kameňom loga je symbol, ktorý vychádza z tvaru samotného Domotron Switch a aj z písmena D. Okrem symbolu sa identita prezentuje aj logotypom. Ten je tvorený tenkou linkou jednotnej hrúbky. Znaky písma sú modelované s dôrazom na horizontálnu os a medzi jednotlivými písmenami názvu sú vzdušné medzery pre vytvorenie elegentného dojmu.
Symbol aj logotyp tvarovo vychádzajú zo superelipsy (geometrickej interpolácie medzi štvorcom a kruhom). Toto prepojenie má byť vyjadrením spojenia organického a mechanického, technológie s ľudskosťou.
Identita využíva systém písiem z rodiny Approach, konkrétne rezy Bold a Regular. Písmo s humanistickým vyznením kontrastuje s technologickým pozadím produktu aj vzhľadom loga.
Značka okrem základnej čiernobielej palety pracuje s fialovou. Všetky farby sú odstupňované v intenzite pre čo najflexibilnejšie použitie. Samozrejme, nechýbajú ani gradienty, ktoré ďalej rozvíjajú ideu zo symbolu v logu.