Coco: mrazený jogurt s osviežujúcimi obalmi

Identita produktovej rady Coco stojí na hravej farebnosti a výraznom logotype.

Branding od grafickej dizajnérky Anu Manohar z Indie pracuje s minimom prvkov. Hlavné prísady tvorí kontrastná typografia, abstraktný tvar a svieža paleta farieb. Značka sa prezentuje “tekutým” logom, ktoré sa objavuje v spojení s podobne rozpitým tvarom. Túto uvoľnenosť vyvažuje o niečo rezervovanejší sekundárny font určený na sadzbu doplnkových informácií a príchutí. Tie pomerne jasne odlišuje aj spomínaná farebnosť, kde vo väčšine prípadov sedí s reálnou farbou ingrediencie.

Produkt je orientovaný na zákazníkov vo veku 25 až 45 rokov, ktorý hľadajú zdravú alternatívu k zmrzline. Ponúka 8 druhov – broskyňu, pomaranč, banán, mätu, melón, čučoriedky, jahody a kokos.

 

zdroj: Anu Manohar 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Praha 8 má nové logo

Mestská časť Praha 8 nedávno predstavila svoje nové logo. Nový identifikačný znak vzišiel z verejnej súťaže, o ktorú bol veľký…
pokračovanie článku

Hľadáme 2D Grafika, ilustrátora, animátora

Do nášho tímu MyExplainerVideo hľadáme šikovného grafického dizajnéra, ktorý je ochotný pracovať z nášho officu v Žiline a nemá problém s komunikáciou…
pokračovanie článku

Hľadáme Brand designera – daren&curtis

Brand designer by mal byť človek, ktorý dokáže vymyslieť a nakresliť logo a celkovú identitu, či už pre novú firmu…