Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábave

cover dtp 4 30 - Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábave

Záver februára prinesie aj do pražského divadla Archa ďalší ročník motion design konferencie Mouvo. Čo si pre návštevníkov pripravili organizátori zo štúdia Oficina tentoraz?

Môžete sa tešiť nielen na hlavný program konferencie ale aj rôzne workshopy či edu platformu Mouvo Lab, ktorá ponúkne exkluzívny program so zahraničnými lektormi  – naposledy bola beznádejne vypredaná.

Minulé ročníky mali v centre pozornosti vzdelávanie, presahy v oboroch či budúcnosť. Tentokrát si autor povedali, že je čas na trochu oddychu. Ústrednú témou piateo Mouvo bude teda spojenie zábavy a dizajnu.

Videohry, filmy a TV, hudobné videá ale tiež ďalšie formy kreatívnych výstupov, pri ktorých dizajn vzniká pomocou hry či zábavného experimentovania. To všetko prinesie najbližší ročník Mouvo.

Kto na Mouvo 2020 vystúpi?

David OReilly sa venuje tvorbe hier (Mountain, Everything), krátkych animovaných filmov a podieľal sa aj na filme Her či formátoch pre U2.

Kevin Aratari z kalifornskej Troiky. Agentúra má za sebou spoluprácu s HBO, Hulu, ESPN či CBS.

John Likens je design director, ktorý mal na starosti vizuálnu identitu aj špeciálne efekty hollywoodskych filmov ako Iron Man 3, Deadpool 2 či BBC seriál Taboo.

Štúdiá Animade či Cabeza Patata odprezentujú animácie a ilustrácie vytvorené pre svetové značky ako Apple, New York Times, Dropbox či Spotify.

piaty ročník mouvo bude o hre a zábave - Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábaveCabeza Patatapiaty ročník mouvo bude o hre a zábave 1 - Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábaveJohn Likenspiaty ročník mouvo bude o hre a zábave 2 - Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábave David OReillypiaty ročník mouvo bude o hre a zábave - Piaty ročník Mouvo bude o hre a zábaveTroika

Kompletný prehľad rečníkov nájdete na webe konferencie.

Pestrý program

Okrem prednášok budú súčasťou podujatia aj spomínané worskhopy. Tie ponúknu rôzne témy a zážitky – od softvéru Houdini pre motion design, cez branding, 3D modelovanie v Cinema 4D a vývoj hier v Unreal Engine 4.

Platené workshopy ale aj bezplatné prezentácie majú obmedzenú kapacitu. Je preto lepšie sa včas zaregistrovať, alebo si kúpiť lístok.

Kompletný program si pozrite TU.

 

A keďže témou konfery je hra, zahrajte sa :)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Užitočné pluginy pre InDesign I.

Keď sa v roku 1999 objavil mnohí ho vnímali ako priamu konkurenciu pre monopol, ktorý mal vtedy Quark. A celkom…
cover - Ach tie obaly – X. časť
pokračovanie článku

Ach tie obaly – X. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…