Cieľom rebrandingu je (ako inak) zlepšiť imidž agentúry a pritiahnuť nových kandidátov, ktorý budú viac diverzifikovaní. Nové čiernobiele logo kombinuje pôvodnú pečať s výraznou typografiou názvu Central Intelligence Agency.
Náborový web pracuje s podobne výraznou typografiou a kontrastom čiernej a bielej a táto vizualita sa prelína aj do komunikácie na sociálnych sieťach.
Plné logo po novom: zjednodušená pečať s názvom v novej typografii
Pečať vs. nová skratka
V snahe zaujať pestrú paletu uchádzačov s nižším vekovým priemerom však CIA trochu príliš šliapla na plyn. Výsledkom je identita, ktorá evokuje dojem mileniálskeho brandu, reklamnej agentúry či módnej značky.
Prístup k vizualite navyše nesrší originalitou a je výrazne trendový, čo takisto neladí s vládnou inštitúciou. Tou CIA bude, akokoľvek veľmi cool sa bude snažiť vyzerať a práve v tom vzniká konflikt a zvláštny výsledný efekt.
Samozrejme, reakcie neostali dlho pozadu. Nová vizualita CIA už stihla evokovať pop-up shop Urban Outfitters, technopárty, identitu pre festival modulárnych syntetizátorov, Boiler Room set a podobne.
Čo pripomína vám?