CIA má nový branding, ktorý rozvíril internety

Spravodajská služba USA prišla s novou identitou, ktorá mnohým pripomína všetko možné, len nie CIA.

Cieľom rebrandingu je (ako inak) zlepšiť imidž agentúry a pritiahnuť nových kandidátov, ktorý budú viac diverzifikovaní. Nové čiernobiele logo kombinuje pôvodnú pečať s výraznou typografiou názvu Central Intelligence Agency.

Náborový web pracuje s podobne výraznou typografiou a kontrastom čiernej a bielej a táto vizualita sa prelína aj do komunikácie na sociálnych sieťach.

Plné logo po novom: zjednodušená pečať s názvom v novej typografii

Pečať vs. nová skratka

V snahe zaujať pestrú paletu uchádzačov s nižším vekovým priemerom však CIA trochu príliš šliapla na plyn. Výsledkom je identita, ktorá evokuje dojem mileniálskeho brandu, reklamnej agentúry či módnej značky.

Prístup k vizualite navyše nesrší originalitou a je výrazne trendový, čo takisto neladí s vládnou inštitúciou. Tou CIA bude, akokoľvek veľmi cool sa bude snažiť vyzerať a práve v tom vzniká konflikt a zvláštny výsledný efekt.

Samozrejme, reakcie neostali dlho pozadu. Nová vizualita CIA už stihla evokovať pop-up shop Urban Outfitters, technopárty, identitu pre festival modulárnych syntetizátorov, Boiler Room set a podobne.

Čo pripomína vám?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Electrolux predstavil redizajn identity

Nová identita nemusí so sebou nutne priniesť prekopanie vizuálu značky do základov. Často je to skôr o jemných úpravach a faceliftoch.…