Chelan Beauty: svieži dizajn, ktorý ide do hĺbky

Obaly a vizuálna komunikácia pre malých farmárov z Washingtonu sú nielen pekné, ale aj premyslené.

Príbeh značky Chelan Beauty začal v roku 1991, keď sa Bill a Angela Clarkoví rozhodli začať s pestovaním v sadoch vo Washingtone. Farma pri jazere Chelan sa od svojho vzniku zameriava na produkciu v malom namiesto veľkých objemov a k pestovaniu volí udržateľný prístup. Tieto hodnoty sa tímu z OlssonBarbieri podarilo úspešne preniesť aj do vizuality, ktorú navrhli.

Stojí na vyváženej práci s typografiou a layoutom, kde sa kladie dôraz na vzdušnosť a ľahkosť. Na prvý pohľad strohý (v dobrom slova zmysle) jazyk osviežujú hravé ilustrácie, ktoré vytvoril Giacomo Bagnara. Ak ste ho doteraz nepoznali, odporúčame. :)

Obaly sú z 70% tvorené recyklovaným plastom v USA. Ideálom by podľa farmárov bolo vyhnúť sa plastom úplne. Ich produkt však potrebuje na prepravu odolné balenie, aby sa zabránilo zbytočnému plytvaniu, čo dáva zmysel.

Farma zároveň ponúka službu predplatného, vďaka ktorej si môžu zákazníci objednať domov z ponuky. Boxy pre tieto donášky sú potláčané v jednej farbe, čo šetrí náklady. Nudné však rozhodne nie sú – každú škatuľu je možné oživiť farebnými nálepkami s odkazmi či ilustráciami, ktoré obalu dodajú charizmu a zaujímavý kontrast.

zdroj: Olsson Barbieri

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nové logo mesta Hlohovec

Komisia menovaná primátorom vybrala z 27 návrhov päť, z ktorých víťaza vybrali občania hlasovaním.