Časopis zachytávajúci dianie v celom regióne Lipenska, propagačná brožúra v troch jazykoch či predovšetkým nové logo. To všetko sú výstupy, ktorými sa po novom prezentuje lokalita Lipensko. Pozrite sa na ne podrobne.Ide o vôbec prvú ucelenú prezentáciu daného regiónu. V minulosti totiž viacero subjektov konalo takpovediac na vlastnú päsť, čo vo výsledku nebolo časovo ani finančne efektívne. Práve nové propagačné materiály sú dobrým spôsobom, ako prepojiť celé Lipensko v rámci jednej nadväznej komunikácie. Turistický spolok Lipenska plánuje ďalej integrovať záujmy lokality, aby sa Lipensko stalo turistickou destínáciou s európskym rozmerom.
Inšpirácia krajinou i turistikou
Vytvoriť identitu, ktorá by vystihovala taký komplexný celok ako je konkrétny región, nebolo vôbec jednoduché. Autori sa podľa vlastných slov inšpirovali i v zahraničí, nakoniec však prišli na to, že majú v “rukáve” originálne české logo. Niečo, čo by zahŕňalo nielen prírodný, ako aj kultúrny či historický aspekt a jasne komunokovalo fakt, že ide o turistickú oblasť.
Jedným z motívov sa nakoniec stali i farby, ktoré je možné spájať si s regiónom. Rieka, lipenská nádrž, modrá obloha ako aj zelené lesy a lúky – práve tieto dva odtiene sa stali nosnými farbami nového loga. To má tvar šípky – dôverne známeho symbolu pre všetkých turistov.
Nová identita bude ďalej slúžiť na propagáciu v rámci ďalších nosičov – tlačené tipy na výlet s mapami, webstránka či mobilná aplikácia.
Čo na vizuálnu prezentáciu regiónu Lipensko hovoríte vy? Viac o nej si môžete prečítať na webe časopisu Font, kde nájdete aj prezentačný dokument.
zdroj: font.cz