Čas na poobedný dezert

Dizajnérske štúdio CAZAPIX, ktoré sídli v Ženeve, vytvorilo vlastný spôsob ako rozlišovať medzi farbami. Aby som bol presný, medzi odtieňmi čokolády. Ostáva len hádať, ako dlho im tie vzorkovníky vydržia :).

Každá farba v ich tabuľke má priradený kód tak, ako je tomu i pri klasických Pantone vzorkovníkoch. Kód obsahuje i písmeno, ktoré označuje hlavnú prísadu konkrétnej čokolády. „C“ značí „čokoláda“, „N“ sú „oriešky“, „H“ je „med“ a „G“ znamená „hrozno“.

Spektrum je celkom rozsiahle – od krémovo bielej až po takmer čiernu tak, aby si každý našiel tú svoju. Dohromady obsahuje tabuľka 25 odtieňov. Ktorú by ste ochutnali?

 

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Skúste Skillshare Premium na 2 mesiace zadarmo!

Obľúbená e-learning platforma pre kreatívcov obsahuje množstvo zaujímavých kurzov zameraných (nielen) na dizajn, typografiu či ilustráciu.
pokračovanie článku

Certifikovaný digitálny nátlačok so zľavou 30%

Digitálny nátlačok je základným kontrolným a schvaľovacím prvkom v procese vzniku tlačoviny. Digitálny nátlačok simuluje finálnu podobu vytlačeného produktu.