Čas na poobedný dezert

Dizajnérske štúdio CAZAPIX, ktoré sídli v Ženeve, vytvorilo vlastný spôsob ako rozlišovať medzi farbami. Aby som bol presný, medzi odtieňmi čokolády. Ostáva len hádať, ako dlho im tie vzorkovníky vydržia :).

Každá farba v ich tabuľke má priradený kód tak, ako je tomu i pri klasických Pantone vzorkovníkoch. Kód obsahuje i písmeno, ktoré označuje hlavnú prísadu konkrétnej čokolády. „C“ značí „čokoláda“, „N“ sú „oriešky“, „H“ je „med“ a „G“ znamená „hrozno“.

Spektrum je celkom rozsiahle – od krémovo bielej až po takmer čiernu tak, aby si každý našiel tú svoju. Dohromady obsahuje tabuľka 25 odtieňov. Ktorú by ste ochutnali?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pixelmator Pro pridáva podporu LUT

Obľúbený editor pre vizuály prichádza s aktualizáciou, v ktorej okrem iného vývojári doplnili podporu pre súbory LUT.
pokračovanie článku

Vzorkovník farieb, ročník 1692

Tristo rokov pred prvým vzorkovníkom farieb od Pantone prišla na svet kniha plná ručne maľovaných farebných odtieňov, o ktorej…
pokračovanie článku

PANTONE PMS oslavuje 50 rokov vzniku!

Pantone LLC, dcérska  spoločnosť X-Rite, je svetovo uznávaný odborník na farby. Je nepostrádateľný pomocník pre profesionálov z oblasti grafiky,…