Čas na poobedný dezert

Dizajnérske štúdio CAZAPIX, ktoré sídli v Ženeve, vytvorilo vlastný spôsob ako rozlišovať medzi farbami. Aby som bol presný, medzi odtieňmi čokolády. Ostáva len hádať, ako dlho im tie vzorkovníky vydržia :).

Každá farba v ich tabuľke má priradený kód tak, ako je tomu i pri klasických Pantone vzorkovníkoch. Kód obsahuje i písmeno, ktoré označuje hlavnú prísadu konkrétnej čokolády. „C“ značí „čokoláda“, „N“ sú „oriešky“, „H“ je „med“ a „G“ znamená „hrozno“.

Spektrum je celkom rozsiahle – od krémovo bielej až po takmer čiernu tak, aby si každý našiel tú svoju. Dohromady obsahuje tabuľka 25 odtieňov. Ktorú by ste ochutnali?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vzorkovník farieb, ročník 1692

Tristo rokov pred prvým vzorkovníkom farieb od Pantone prišla na svet kniha plná ručne maľovaných farebných odtieňov, o ktorej…
pokračovanie článku

PANTONE predstavilo jarné inšpirácie

Jar sa pomaly ale isto približuje a tak aj PANTONE prichádza s čerstvými odtieňmi pre toto ročné obdobie. Pozrite si,…
pokračovanie článku

Najrýchlejší certifikovaný digitálny nátlačok

Digitálny nátlačok je základným kontrolným a schvaľovacím prvkom v procese vzniku tlačoviny. V dnešnej uponáhlanej dobe často na certifikovaný digitálny nátlačok…
pokračovanie článku

Marsala – PANTONE farba 2015

PANTONE predstavilo novú farbu pre nadchádzajúci rok 2015. Je ňou PANTONE 18-1438. Alebo aj Marsala.
pokračovanie článku

Photoshop návod – Cinematic Color Grading

Ak ste niekedy chceli skúsiť farebný grading, aký poznáte napríklad z filmov, teraz môžete. Postup, ktorý je často podrobne…