Čas na poobedný dezert

Dizajnérske štúdio CAZAPIX, ktoré sídli v Ženeve, vytvorilo vlastný spôsob ako rozlišovať medzi farbami. Aby som bol presný, medzi odtieňmi čokolády. Ostáva len hádať, ako dlho im tie vzorkovníky vydržia :).

Každá farba v ich tabuľke má priradený kód tak, ako je tomu i pri klasických Pantone vzorkovníkoch. Kód obsahuje i písmeno, ktoré označuje hlavnú prísadu konkrétnej čokolády. „C“ značí „čokoláda“, „N“ sú „oriešky“, „H“ je „med“ a „G“ znamená „hrozno“.

Spektrum je celkom rozsiahle – od krémovo bielej až po takmer čiernu tak, aby si každý našiel tú svoju. Dohromady obsahuje tabuľka 25 odtieňov. Ktorú by ste ochutnali?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Color Management Handbook od EIZO je tu!

Spoločnosť EIZO, ktorá sa zaoberá navrhovaním, vývojom a výrobou monitorov a periférií, sprístupnila novú verziu svojej príručky. Tá je veľmi…
pokračovanie článku

Apple + PANTONE = ?

Máte iPhone a zároveň radi listujete PANTONE vzorkovníky? Máme pre vás jeden tip.
pokračovanie článku

Seminář: Hodnocení kvality tisku a měření pro nové reference Fogra 51/52

Nové tiskové reference Fogra51/52 s sebou nesou nutnost měřit tiskové parametry jiným způsobem. Jak tato měření provádět a jak je vyhodnocovat – to si prakticky ukážeme s přístrojem v ruce. Zda a jak splňují tiskové archy hodnoty reference Fogra51/52, když se proměří fotometrem eXact.