Čas na poobedný dezert

Dizajnérske štúdio CAZAPIX, ktoré sídli v Ženeve, vytvorilo vlastný spôsob ako rozlišovať medzi farbami. Aby som bol presný, medzi odtieňmi čokolády. Ostáva len hádať, ako dlho im tie vzorkovníky vydržia :).

Každá farba v ich tabuľke má priradený kód tak, ako je tomu i pri klasických Pantone vzorkovníkoch. Kód obsahuje i písmeno, ktoré označuje hlavnú prísadu konkrétnej čokolády. „C“ značí „čokoláda“, „N“ sú „oriešky“, „H“ je „med“ a „G“ znamená „hrozno“.

Spektrum je celkom rozsiahle – od krémovo bielej až po takmer čiernu tak, aby si každý našiel tú svoju. Dohromady obsahuje tabuľka 25 odtieňov. Ktorú by ste ochutnali?

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Na love farieb s Color Hunt

Farebnej inšpirácie, zdá sa, nikdy nie je dosť. Dôkazom môže byť aj Color Hunt – nový portál, ktorý vám…
pokračovanie článku

Kampaň, ktorá sa hrá s odtieňmi

Izraelská reklamná agentúra ACW Grey vytvorila sériu vizuálov, ktoré sa na farebné vzorkovníky pozerajú tak trochu z iného uhla.
pokračovanie článku

Jedno tmavé – odtieň 4975C!

Dnes niečo pre milovníkov piva. A pantonovníkov. Prinášame vám pohľad na obalový dizajn piva, ktoré je verné svojmu odtieňu.