Britské Tesco (konečne) ponúka náplaste vo viacerých odtieňoch pokožky

Obchodný reťazec čerstvú novinku promuje výrečnou kampaňou.

About bloody time

Tak znie výstižný slogan, ktorý slovnou hračkou, vychádzajúcou z krás britského jazyka, vtipne komentuje nasadenie “nového” produktu. Náplaste, ktoré v oddelení drogérie považujeme za sajmozrejmé podobne ako zubnú pastu alebo sprchový gél, doteraz boli dostupné iba v klasickej telovej, ktorá však nie je farbou každého z nás.

Tesco sa tak stalo prvým supermarketom v Británii, ktorý ponúka rôzne odtiene náplastí. Kreatívu proma pripravili v Bartie Bogle Hegarty. Cieľom bolo odkomunikovať novinku zaujímavo ale zároveň aj na úrovni a s taktom. Dôležité podľa autorov bolo aj čo najviac eliminovať retuš a viac sa spoľahnúť na realistický a prirodzený záber.

Čo hovoríte na nápad a prevedenie kampane? 

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple sa chystá potichu vyradiť Mac Pro z ponuky

Mac Pro bol dlhé roky definíciou toho najvýkonnejšieho, čo Apple kedy ponúkal. Profesionálni užívatelia sa mohli tešiť najmä z obrovských možností, ako počítač vylepšiť vďaka grafickým kartám a procesorom. Lenže prechod na Apple Silicon tieto možnosti obmedzil.
pokračovanie článku

Typografický workshop

Poctivo plánuje na koniec mája typografický workshop. Momentálne sa hľadajú vhodné priestory. Ďalšie informácie sa dozviete včas aj…
pokračovanie článku

Hľadáme DTP makača – 2CREATE

Do oddelenia grafických makačov vo fullservisovej agentúre 2CREATE potrebujeme ďalšiu posilu. Ak ťa baví vytvárať kvalitné grafické výstupy…