Britské Tesco (konečne) ponúka náplaste vo viacerých odtieňoch pokožky

Obchodný reťazec čerstvú novinku promuje výrečnou kampaňou.

About bloody time

Tak znie výstižný slogan, ktorý slovnou hračkou, vychádzajúcou z krás britského jazyka, vtipne komentuje nasadenie “nového” produktu. Náplaste, ktoré v oddelení drogérie považujeme za sajmozrejmé podobne ako zubnú pastu alebo sprchový gél, doteraz boli dostupné iba v klasickej telovej, ktorá však nie je farbou každého z nás.

Tesco sa tak stalo prvým supermarketom v Británii, ktorý ponúka rôzne odtiene náplastí. Kreatívu proma pripravili v Bartie Bogle Hegarty. Cieľom bolo odkomunikovať novinku zaujímavo ale zároveň aj na úrovni a s taktom. Dôležité podľa autorov bolo aj čo najviac eliminovať retuš a viac sa spoľahnúť na realistický a prirodzený záber.

Čo hovoríte na nápad a prevedenie kampane? 

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Litovská jar v obalovom dizajne

Veľká Noc je za nami, jar sa už tiež slušne rozbehla. Dnes vám teda ponúkame pohľad na príklad…
pokračovanie článku

Font dňa – Praktika

zľava 85% do 29. septembra, od 3€
pokračovanie článku

Leto v miernom pohybe na sérii cinemagrafov

Teplomer dostáva zabrať a leto sa nám pomaly blíži. Ako mierne osvieženie vám dnes ponúkame zaujímavý projekt ilustrátorky Rebeccy…
pokračovanie článku

Design bude všude

V dubnu tohoto roku bude Zlín žít designem. Design v ulicích bude součástí projektu ZLIN DESIGN WEEK, který připravují studenti…