Britské Tesco (konečne) ponúka náplaste vo viacerých odtieňoch pokožky

Obchodný reťazec čerstvú novinku promuje výrečnou kampaňou.

About bloody time

Tak znie výstižný slogan, ktorý slovnou hračkou, vychádzajúcou z krás britského jazyka, vtipne komentuje nasadenie “nového” produktu. Náplaste, ktoré v oddelení drogérie považujeme za sajmozrejmé podobne ako zubnú pastu alebo sprchový gél, doteraz boli dostupné iba v klasickej telovej, ktorá však nie je farbou každého z nás.

Tesco sa tak stalo prvým supermarketom v Británii, ktorý ponúka rôzne odtiene náplastí. Kreatívu proma pripravili v Bartie Bogle Hegarty. Cieľom bolo odkomunikovať novinku zaujímavo ale zároveň aj na úrovni a s taktom. Dôležité podľa autorov bolo aj čo najviac eliminovať retuš a viac sa spoľahnúť na realistický a prirodzený záber.

Čo hovoríte na nápad a prevedenie kampane? 

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup polo trička zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na realistický mockup polo trička. Vďaka nemu môžete svoje dizajny prezentovať spôsobom, ktorý…
pokračovanie článku

Logokvíz III. – súťažte o knihu

Nastal čas v poradí na tretí kvíz, v ktorom vás opäť čaká deväť známych lôg zbavených textových častí. Po ich…