Britské Tesco (konečne) ponúka náplaste vo viacerých odtieňoch pokožky

Obchodný reťazec čerstvú novinku promuje výrečnou kampaňou.

About bloody time

Tak znie výstižný slogan, ktorý slovnou hračkou, vychádzajúcou z krás britského jazyka, vtipne komentuje nasadenie “nového” produktu. Náplaste, ktoré v oddelení drogérie považujeme za sajmozrejmé podobne ako zubnú pastu alebo sprchový gél, doteraz boli dostupné iba v klasickej telovej, ktorá však nie je farbou každého z nás.

Tesco sa tak stalo prvým supermarketom v Británii, ktorý ponúka rôzne odtiene náplastí. Kreatívu proma pripravili v Bartie Bogle Hegarty. Cieľom bolo odkomunikovať novinku zaujímavo ale zároveň aj na úrovni a s taktom. Dôležité podľa autorov bolo aj čo najviac eliminovať retuš a viac sa spoľahnúť na realistický a prirodzený záber.

Čo hovoríte na nápad a prevedenie kampane? 

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nový grant na podporu dizajnu

Nadácia Tatra banky prináša nový grantový program na podporu dizajnu pod názvom Viac dizajnu.
pokračovanie článku

LITOGRAF: kreatívne etikety nás bavia

Nápadité etikety si vyžadujú kreatívne nástroje zušľachťovania. Svoje o tom vie aj Litograf, jedna z najväčších polygrafických spoločností na Slovensku špecializujúca sa na etikety. Ako prvý na Slovensku využívajú vlajkovú loď z dielne Konica Minolta - MGI JETvarnish 3D vo formáte roll to roll.