Možno ste ju už v uliciach či printe zazreli. ZOO prichádza pred nadchádzajúcou sezónou s novou kampaňou.
Tentoraz vytiahla zoo v komunikácii silnú kartu – chce to natrieť herným konzolám či mobilným zariadeniam. Práve tie sú totiž často verným spoločníkom detí pri trávení voľného času.
Po predchádzajúcich rokoch, kedy sa zvieratká usmievali či upratovali pred novou sezónou, teda zoologická záhrada “pritvrdila”. Ak sa to dá povedať pri pohľade na ilustrácie, ktoré dominujú trojici motívov.
Kampaň autorsky zastrešila agentúra Jandl. Jej copywriter Daniel Feranec pre Mediálne.sk povedal, že inšpiráciou pre kampaň boli aj samotné zážitky s vlastnými deťmi. Tie majú tiež niekedy problém vzdať sa elektronickej zábavy a nájsť si iný spôsob oddychu. Našťastie, ako dodáva, výrazu dieťaťa pri sledovaní živého leva sa zatiaľ nič nevyrovná.
Komunikácia v rámci kampane v súčasnosti zahŕňa tri vizuály, ktoré sa objavujú v printe a outdoore. Agentúra k nim do konca leta nasadila aj televízne spoty. Tu je jeden z nich, v hlavnej úlohe lev: