Bratislavská ZOO súperi s tabletmi a konzolami

Možno ste ju už v uliciach či printe zazreli. ZOO prichádza pred nadchádzajúcou sezónou s novou kampaňou.

Tentoraz vytiahla zoo v komunikácii silnú kartu – chce to natrieť herným konzolám či mobilným zariadeniam. Práve tie sú totiž často verným spoločníkom detí pri trávení voľného času.

Po predchádzajúcich rokoch, kedy sa zvieratká usmievali či upratovali pred novou sezónou, teda zoologická záhrada “pritvrdila”. Ak sa to dá povedať pri pohľade na ilustrácie, ktoré dominujú trojici motívov.

32 Screen_Shot_2016-04-26_at_11.20.33 Screen_Shot_2016-04-26_at_11.20.53

Kampaň autorsky zastrešila agentúra Jandl. Jej copywriter Daniel Feranec pre Mediálne.sk povedal, že inšpiráciou pre kampaň boli aj samotné zážitky s vlastnými deťmi. Tie majú tiež niekedy problém vzdať sa elektronickej zábavy a nájsť si iný spôsob oddychu. Našťastie, ako dodáva, výrazu dieťaťa pri sledovaní živého leva sa zatiaľ nič nevyrovná.

Komunikácia v rámci kampane v súčasnosti zahŕňa tri vizuály, ktoré sa objavujú v printe a outdoore. Agentúra k nim do konca leta nasadila aj televízne spoty. Tu je jeden z nich, v hlavnej úlohe lev:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU – Október

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje pozvať na RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU, ktoré sa uskutoční piatok 24.10.2014 od 9:00 hod v budove Europapieru. Načerpajte u nás optimálnu dávku energie…
pokračovanie článku

Identita miest: Ostrava!!!

Úvodnú časť nášho nového seriálu by sme chceli venovať trochu staršej, no stále zaujímavej identite. Tá vznikla po…