Bratislavská ZOO súperi s tabletmi a konzolami

Možno ste ju už v uliciach či printe zazreli. ZOO prichádza pred nadchádzajúcou sezónou s novou kampaňou.

Tentoraz vytiahla zoo v komunikácii silnú kartu – chce to natrieť herným konzolám či mobilným zariadeniam. Práve tie sú totiž často verným spoločníkom detí pri trávení voľného času.

Po predchádzajúcich rokoch, kedy sa zvieratká usmievali či upratovali pred novou sezónou, teda zoologická záhrada “pritvrdila”. Ak sa to dá povedať pri pohľade na ilustrácie, ktoré dominujú trojici motívov.

32 Screen_Shot_2016-04-26_at_11.20.33 Screen_Shot_2016-04-26_at_11.20.53

Kampaň autorsky zastrešila agentúra Jandl. Jej copywriter Daniel Feranec pre Mediálne.sk povedal, že inšpiráciou pre kampaň boli aj samotné zážitky s vlastnými deťmi. Tie majú tiež niekedy problém vzdať sa elektronickej zábavy a nájsť si iný spôsob oddychu. Našťastie, ako dodáva, výrazu dieťaťa pri sledovaní živého leva sa zatiaľ nič nevyrovná.

Komunikácia v rámci kampane v súčasnosti zahŕňa tri vizuály, ktoré sa objavujú v printe a outdoore. Agentúra k nim do konca leta nasadila aj televízne spoty. Tu je jeden z nich, v hlavnej úlohe lev:

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Čerstvá a křupavá identita Plenty od kreativní agentury &Walsh

Newyorská kreativní agentura &Walsh stojí za rebrandingem pro udržitelnou zemědělskou společnost Plenty zaměřující se na vertikální pěstování potravin. Značka sází na vlastní písmo inspirované rostlinami a na identitu a obal ovlivněný chutí svých produktů.
pokračovanie článku

Balík drevených textúr zadarmo!

Načo chodiť po drevo do lesa, keď si ho môžete stiahnuť? Napríklad v rámci balíka Vintage Wood Textures z graphicburger.