Blesk, ktorý udrel na správne miesto
Hlavnou devízou Boltu sú (bleskovo) rýchle platby jedným kliknutím. Firma sa od svojho vzniku rozrástla z desiatich zamestnancov na šesť stoviek a má pobočky vo viacerých mestách Spojených Štátov aj Európy. Novú vizuálnu identitu pre spoločnosť vytvorilo štúdiou Koto.
Staré vs. nové
Celý výsledok konzistentne komunikuje jednu vec – spomínanú rýchlosť. Nové logo posúva úroveň značky o niekoľko levelov vyššie, oproti predchodcovi je kompaktnejšie a to aj napriek tomu, že je názov vysádzaný kapitálkami v poriadne tučnom reze. Blesk, ktorý bol s Boltom spätý od začiatku, sa ukrýva v negatíve medzi L a T. Línie oboch písmen sú úhľadné a pôsobí veľmi príjemne.
Animované logo so zvukovým brandingom
Nabitá identita
Energiu, ktorú logo doslova vyžaruje, ďalej dokresľuje kontrastný pár odtieňov – žltá a čierna. Túto ústrednú dvojicu krotí paleta tlmených farieb. Ich úlohou je vyvažovať dravý výraz žlto-čiernej kombinácie.
Identita pracuje s písmom Agrandir Narrow od Pangram Pangram. Pekným detailom sú znaky na mieru, inšpirované symbolikou blesku, čo dodáva identite originálny charakter aj v textoch.
Ďalším dôležitým prvkom nového brandingu sú ilustrácie a fotky. Tie sú dnes bežnou súčasťou komunikačnej “výbave” mnohých značiek, pri Bolte však stojí za zmienku spôsob, akým oba tieto svety na seba nadväzujú. Kresby pracujú vo veľkej miere s perspektívou, vďaka ktorej pôsobia, že už-už vyskočia z displeja. Na tento uhol pohľad plynulo nadväzuje fotografia, čo opäť vytvára konzistentný dojem.
zdroj: Brand New