Od roku 2011 sa Blossa vydala na objavnú cestu za tými najzaujímavejšími ingredienciami a dizajnovými prvkami. Výsledkom spolupráce so Scandinavian Design Group je séria, ktorá prichádza každý rok s odlišne poňatým obalovým dizajnom, ktorý je vždy inšpirovaný konkrétnou lokalitou.
V roku 2012 to bolo Japonsko, o rok neskôr Švédsko, po ňom Provensálsko, Británia a tak ďalej. Vydajte sa aj vy na malú objavnú cestu a pozrite sa ako rôzne môže vyzerať obal jedného produktu.
2012 – Blossa v Japonsku objavuje yuzu, zázvor a umenie shūji kaligrafie
2013 – Blossa sa inšpiruje tradičnými švédskymi motívmi z lokality Dalarna
2014 – Nápoj cestuje do Provensálska, kde čerpá z nekonečných levanduľových polí
2015 – Britské ostrovy, Earl Grey a tamojšia čajová kultúra sú ďalšou inšpiračnou zastávkou
2016 – Švédsko druhýkrát, tentoraz les Storskogen na severe, ktorý inšpiroval aj chuťový profil s brezovou miazgou a dymom. Zlatá odkazuje na poklady, ktorými sú objavené chute.
2017 – Po severe zamierila Blossa južnejšie do Naí Dillí, kde vybrala koreniny pre nový ročník. Dizajn fľaše sa inšpiroval estetikou indických nákladiakov, ktoré sú rovnako pestrofarebné a typograficky extravagantné.
2018 – Rok inšpirovaný Stredozemím a futurizmom 20. storočia, ktorý pochádza z Talianska. Výrazný žltý uzáver je odkazom na citróny a likér limoncello.
2019 – Blossa minulý rok zakotvila na havajskom ostrove Oahu, s motívom inšpirovaným tradičnými košeľami z 50. rokov so vzorom kvetov ibišteka a farebnosťou korálových útesov. Tyrkysové číslo je odkazom na more a surferskú kultúru, uzáver pripomína kokosový orech.
2020 – výročná desiata Blossa má pôvod v Marakéši, s chuťami inšpirovanými mätou a zeleným čajom. Dizajn vychádza z dlaždíc, ktoré možno v lokalite nájsť na stenách a podlahách. Dvadsiatka na fľaši zase pripomína kaligrafiu s farbou inšpirovanou mosadznými podnosmi z miestnych bazárov.
zdroj: SDG