Pestré a živé – Luhačovice majú novú identitu

Mesto prichádza s vlastným vizuálnym štýlom vôbec poprvýkrát. Výsledok, za ktorým stojí štúdio Toman Design, vzišiel z súťaže organizovanej Czechdesignom.

Aktuálna vizuálna podoba prezentuje Luhačovice nápaditými a živými ilustráciami s dôrazom na tvary a plochy. Ako hovoria sami autori, zakázali si “osvedčené prístupy, kedy sa logo skladá zo syntézy zástupných prvkov, charakteristických pre mesto (architektúra, príroda, pramene).” Dizajnéri sa rozhodli ísť cestou už spomínaných ilustrácií.

Ich vzhľad pôsobí súčasne a zaujme pri prvom kontakte s identitou. Ich finálna podoba je výsledkom detailného ladenia tvarov a farebnosti. Naopak, logo bolo jasné pomerne rýchlo. Je typograficky orientované a jednoduché. Tak, aby kontrastovalo so zvyškom identity.

Kontrast pochopiteľne funguje, no v prípade aplikovania loga ako samostatného symbolu Luhačovíc, môže dochádzať k strate údernosti, ktorá je celkovému vizuálu inak vlastná. Na druhej strane, značka už dávno nerovná sa (iba) logo. Bude zaujímavé sledovať, ako sa nápaditá a pekná koncepcia bude správať v praxi. Určite ide o zaujímavý výsledok a Luhačovice sa môžu tešiť z novej identity.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako vznikajú plagáty pre Apple Originals?

Apple na jeseň minulého roku predstavila vlastnú streamovaciu službu Apple TV+. Na platforme postupne pribúda obsah a dá sa…
pokračovanie článku

Adobe ponúka svoje apky s 20% zľavou!

Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects aj viacero iných môžete teraz získať o niečo výhodnejšie.
pokračovanie článku

Fisher-Price redizajnoval s Pentagramom

Známy výrobca hračiek, ktorého história siaha ešte do roku 1930, nedávno aktualizoval svoju vizuálnu identitu v spolupráci s Pentagramom.