Pestré a živé – Luhačovice majú novú identitu

Mesto prichádza s vlastným vizuálnym štýlom vôbec poprvýkrát. Výsledok, za ktorým stojí štúdio Toman Design, vzišiel z súťaže organizovanej Czechdesignom.

Aktuálna vizuálna podoba prezentuje Luhačovice nápaditými a živými ilustráciami s dôrazom na tvary a plochy. Ako hovoria sami autori, zakázali si “osvedčené prístupy, kedy sa logo skladá zo syntézy zástupných prvkov, charakteristických pre mesto (architektúra, príroda, pramene).” Dizajnéri sa rozhodli ísť cestou už spomínaných ilustrácií.

Ich vzhľad pôsobí súčasne a zaujme pri prvom kontakte s identitou. Ich finálna podoba je výsledkom detailného ladenia tvarov a farebnosti. Naopak, logo bolo jasné pomerne rýchlo. Je typograficky orientované a jednoduché. Tak, aby kontrastovalo so zvyškom identity.

Kontrast pochopiteľne funguje, no v prípade aplikovania loga ako samostatného symbolu Luhačovíc, môže dochádzať k strate údernosti, ktorá je celkovému vizuálu inak vlastná. Na druhej strane, značka už dávno nerovná sa (iba) logo. Bude zaujímavé sledovať, ako sa nápaditá a pekná koncepcia bude správať v praxi. Určite ide o zaujímavý výsledok a Luhačovice sa môžu tešiť z novej identity.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

 



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

That Kind of Blue: poznáme Pantone farbu roka

Patrón farieb a farebných vzorkovníkov predstavil odtieň pre nadchádzajúci rok 2020. Ďalšie diely seriálu That Kind of Blue: poznáme…
pokračovanie článku

Rum s obalom od Studio Design Herynek ocenili v Nemecku!

Inšpirácia dobovými rytinami 19. storočia a výrazná čiernobiela štylizácia. To sú atribúty obalového dizajnu rumov od Studio Design Herynek. Produkt s názvom Austrian…