Arzenál ukrytý v negative space
Emily Oberman a jej tím pre film s vcelku obsažným názvom vytvorili logo, písma na mieru a celkový vizuálny jazyk pre komunikáciu diela.
Projekt pritom začal oproti filmu s predstihom a tak dizajnéri nemali k dispozícii zábery, ktoré by mohli brať ako inšpiráciu. Na to im poslúžil scenár a krátky spot od režisérky, prostredníctvom ktorého chcela predstaviť svoju víziu.
Vizuál filmu ladí s osobnosťou fiktívnej (anti)hrdinky Harley. Je uletený, výrazný, sebavedomý a zábavný. Samotné logo, vysádzané výraznou verziou písma Smart Sans skrýva nejedno prekvapenie. Pomedzi písmená aj v rámci nich môžete pri bližšom pohľade vidieť ukryté zbrane. Tie sú odkazom na ďalších protagonistov Birds of Prey.
Hysterická typografia
Podtitul, ktorý je s hlavným názvom spojený, nie je práve stručný. Dizajnéri sa preto rozhodli opäť reflektovať osobnosť Harley Quinn. Okrem ručne písaného Hysteria Hand tak nechýba ani drzý detail v podobe vandalizovaného DC loga.
Pretože je možné, že sa z Birds of Prey stane neskôr séria, chceli dizajnéri vytvoriť silný základný brand, ktorý bude následne možné obmieňať a dopĺňať.
zdroj: Pentagram