Výnimočný nápoj si zaslúži výnimočný obal!

Superfly je novinkou na trhu – limitovaný nealkoholický koktail. Za jeho vznik vďačíme ospevovanému Mr. Lyanovi, ktorý sa spojil so značkou anglických nápojov Firefly. V koktaili sa spájajú výnimočné chute ovocia (červené ríbezle, grapefruit, aróniové bobule) a rastlín, ktoré obsahujú zelenú kávu, palinu, angeliku a rôzne ďalšie. Pre tento unikátny mix chutí bol navrhnutý špeciálny dizajn obalu, za ktorý sa podpísala londýnska agentúra B&B. Agentúra sa stará aj o značku Firefly, ktorá je tiež špecifická jej obalmi.

Charakteristické a špecifické črty dizajnu sú pozoruhodné svojou celo telovou ilustráciou rastlín, pričom logo skoro úplne zaniká. Vynikajú pre profesionálnosť, ktorú dosiahli inšpiráciou z časopisov a kníh rastlín. Ilustrátori vytvorili príjemnú rovnováhu medzi autenticitou a súčasným leskom. Obal, respektíve fľaša má skvelú kompozičnú kvalitu, ktorá efektívne využíva jej tvar. Skvele využili kontrast medzi farbami a motívmi a zamerali sa na detaily, ktoré sú niekedy najdôležitejšie.

Pokrytie celej fľaše je neobvyklé a veľmi odvážne, ale skvelo sa odlíšili od konkurencie a produkt určite neostane bez povšimnutia. Dizajn je o to výnimočnejší, že sa ilustrátori museli popasovať s dvomi značkami naraz. Skvele si s tým poradili. Čo poviete?

zdroj: BPO

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Svitavy a vy: nová identita mesta

Mesto Svitavy predstavilo čerstvý redizajn svojej vizuálnej komunikácie, založený na typografii.
pokračovanie článku

Koncept vizuálnej identity pre Sereď

Projekt dizajnéra Richarda Sokola, ktorý začal ako maturitná práca, sa neskôr transformoval do osobného projektu, ktorý prináša nový pohľad na identitu mesta a kladie otázku: "Poznáš naše mesto?".