Ako vyzerá kečup očami umelej inteligencie? Heinz to zistil za nás

Nedávno sprístupnená umelá inteligencia DALL-E od OpenAI umožňuje generovanie vizuálov a tým aj experimentovať s technológiou novým, kreatívnym spôsobom. Vyskúšal si to aj svetoznámy výrobca kečupu.

Heinz sa tak pridal k ďalším spoločnostiam či médiám, ktoré už službu DALL-E stihli využiť, a výsledok sa stal súčasťou už existujúcej kampane s titulom Draw Ketchup. V rámci nej Heinz požiadal ľudí z 18 krajín, aby nakreslili slovo kečup. Teraz sa k slovu, či presnejšie plátnu, dostala umelá inteligencia.

Zadaním bolo vytvoriť umenie, ktoré znázorňuje obľúbenú prísadu (resp. prílohu) k jedlám. V inštrukciách boli kľúčové slová ako “ketchup”, “ketchup art”, “fuzzy ketchup”, “ketchup in space” či dokonca “ketchup renaissance”. DALL-E prišla s nasledovnými výtvormi:

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Dock, na ktorý sme čakali takmer rok

Thunderbolt™ Express Dock teraz už v ponuke u SWP. Perfektne využije Thunderbolt v nových počítačoch Mac a jediným káblikom pripojí všetko.
pokračovanie článku

Balík 10 watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr so vzhľadom vodových farieb. Môžu sa hodiť pre tvorbu abstraktných…
pokračovanie článku

Výstava logotypů

Zveme vás na výstavu vybraných logotypů z 3. mezinárodního soutěžního bienále LOGO 2012 v budově rektorátu Univerzity Tomáše Bati v Zlíně. Výstava…