Ako vyzerá kečup očami umelej inteligencie? Heinz to zistil za nás

Nedávno sprístupnená umelá inteligencia DALL-E od OpenAI umožňuje generovanie vizuálov a tým aj experimentovať s technológiou novým, kreatívnym spôsobom. Vyskúšal si to aj svetoznámy výrobca kečupu.

Heinz sa tak pridal k ďalším spoločnostiam či médiám, ktoré už službu DALL-E stihli využiť, a výsledok sa stal súčasťou už existujúcej kampane s titulom Draw Ketchup. V rámci nej Heinz požiadal ľudí z 18 krajín, aby nakreslili slovo kečup. Teraz sa k slovu, či presnejšie plátnu, dostala umelá inteligencia.

Zadaním bolo vytvoriť umenie, ktoré znázorňuje obľúbenú prísadu (resp. prílohu) k jedlám. V inštrukciách boli kľúčové slová ako “ketchup”, “ketchup art”, “fuzzy ketchup”, “ketchup in space” či dokonca “ketchup renaissance”. DALL-E prišla s nasledovnými výtvormi:

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kriedová inšpirácia

Mnohým sa pri spojení základná škola vybaví aj pojem týždenník. Koľkí kedysi v duchu nadávali, že musia počas týchto…
pokračovanie článku

Na čo je možné použiť život

Najradšej by som sem napísal len: na čo chcete. A šlus. Bolo by napísané, pretože každý by mal v tej…