Ako vyzerá kečup očami umelej inteligencie? Heinz to zistil za nás

Nedávno sprístupnená umelá inteligencia DALL-E od OpenAI umožňuje generovanie vizuálov a tým aj experimentovať s technológiou novým, kreatívnym spôsobom. Vyskúšal si to aj svetoznámy výrobca kečupu.

Heinz sa tak pridal k ďalším spoločnostiam či médiám, ktoré už službu DALL-E stihli využiť, a výsledok sa stal súčasťou už existujúcej kampane s titulom Draw Ketchup. V rámci nej Heinz požiadal ľudí z 18 krajín, aby nakreslili slovo kečup. Teraz sa k slovu, či presnejšie plátnu, dostala umelá inteligencia.

Zadaním bolo vytvoriť umenie, ktoré znázorňuje obľúbenú prísadu (resp. prílohu) k jedlám. V inštrukciách boli kľúčové slová ako “ketchup”, “ketchup art”, “fuzzy ketchup”, “ketchup in space” či dokonca “ketchup renaissance”. DALL-E prišla s nasledovnými výtvormi:

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Splash

Ojedinělá akce, která během dvou dní přináší formou přednášek, workshopů a doprovodného programu mnoho informací z oblasti 2D a 3D grafiky,…
pokračovanie článku

Bratislava Design Week 2014

Termín: 22.- 28. september Miesto konania: Bratislava – Staré Mesto Hlavná centrála: Laurinská 14, dočasná intervencia v nevyužívanom 7. poschodovom objekte…
pokračovanie článku

Animovaná komédia od MegaComputeur

MegaComputeur je animačný kolektív pozostávajúci zo 6 študentov, ktorí sa spoznali na stáži v parížskom Wizz Design. Ich prvý projekt…
pokračovanie článku

Letný večer s papiermi

Papier nie je ani zďaleka mŕtvy. Z čoho sa vyrába, čo všetko sa doň pridáva a ako môže byť aj práca s papiermi ekologická? Príďte si v jeden letný večer vypočuť o tom, ako vzniká médium, s ktorým sa stretávame denne - či už ako dizajnéri, majitelia firiem alebo spotrebitelia.