Facebook predstavil novú identitu

Možno ste si všimli. A možno ani nie. Pretože Facebook je dominantne prítomný ako social platforma, ktorá ostala vizuálne bez zmeny. V prípade sociálnej ssiete však ide iba o jednu z aktivít značky. Práve tento celok teraz získal jednotnú podobu cez nový vizuál.

Nový dizajn vznikol in-house v spolupráci so SaffronDalton Maag. Ako sme už spomenuli v úvode, silne zakotvená social platforma v mysliach, predstavovala výzvu. Bolo skrátka potrebné jasne odlíšiť materský brand od tejto prominentnej súčasti.

Dizajnéri prišli s konceptom uppercase logotypu, ktorý využíva custom typografiu. Wordmark má voľný spacing s dôrazom na horizontálne rozloženie. Riešenie je možno nenápadné, ale pre takto široko zameraný brand sa hodí. Obsahuje viacero detailov, ktoré robia logo vizuálne zaujímavé. Ide o určitý základ, na ktorom majú stavať ostatné značky v rámci portfólia, ktoré majú takto možnosť vyjsť viac do popredia.

Pokiaľ ide o farebnosť, logo nevyužíva jednu farbu, ale prispôsobuje sa kontextu a prostrediu. Materské logo tak kopíruje farebnosť sub brandu, s ktorým sa ocitne v komunikácii.

 

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Balík 10 watercolor textúr zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set textúr so vzhľadom vodových farieb. Môžu sa hodiť pre tvorbu abstraktných…
pokračovanie článku

46. Seminář UGD: Správa zakázek

Moderovaná diskuse Impact Hub Praha 22. 4. 2015, 19:00 46. seminář je zaměřen na správu zakázek v grafických studiích. Kromě krátké prezentace…