Facebook predstavil novú identitu

Možno ste si všimli. A možno ani nie. Pretože Facebook je dominantne prítomný ako social platforma, ktorá ostala vizuálne bez zmeny. V prípade sociálnej ssiete však ide iba o jednu z aktivít značky. Práve tento celok teraz získal jednotnú podobu cez nový vizuál.

Nový dizajn vznikol in-house v spolupráci so SaffronDalton Maag. Ako sme už spomenuli v úvode, silne zakotvená social platforma v mysliach, predstavovala výzvu. Bolo skrátka potrebné jasne odlíšiť materský brand od tejto prominentnej súčasti.

Dizajnéri prišli s konceptom uppercase logotypu, ktorý využíva custom typografiu. Wordmark má voľný spacing s dôrazom na horizontálne rozloženie. Riešenie je možno nenápadné, ale pre takto široko zameraný brand sa hodí. Obsahuje viacero detailov, ktoré robia logo vizuálne zaujímavé. Ide o určitý základ, na ktorom majú stavať ostatné značky v rámci portfólia, ktoré majú takto možnosť vyjsť viac do popredia.

Pokiaľ ide o farebnosť, logo nevyužíva jednu farbu, ale prispôsobuje sa kontextu a prostrediu. Materské logo tak kopíruje farebnosť sub brandu, s ktorým sa ocitne v komunikácii.

 

 

zdroj: underconsideration.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logokvíz II. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa zaujímavú knihu. Tým štastlivcom je…