Nič nevydrží večne. Ani také logo. Až na pár výnimiek, je z času na čas potrebné zaprášený dizajn znovu postaviť na nohy. Čím dlhšie nejaké to logo existuje, tým viac faceliftov obvykle podstúpi. A keď sa potom obzrieme späť, môžeme si všimnúť zaujímavé zmeny, ktorými aktuálny vizuál prešiel. Možno aj takéto ohliadnutie späť inšpirovalo dizajnéra Christiana Annyasa, ktorý zozbieral celkom slušnú kolekciu. A čo obsahuje? Deväťdesiat rokov evolúcie loga bratov Warnerovcov. Alebo ak chcete, Warner Bros.
Christian začal na svojom projekte pracovať takmer pred šiestimi rokmi, keď si všimol časté obmeny loga pre potreby konkrétnych filmov. A tak sa mu odvtedy podarilo zaplniť album tromi stovkami obrázkov. Existuje trinásť hlavných lôg a potom sú je tu ešte dvesto variantov.
Pohľad na zbierku ponúka zaujímavú perspektívu, z ktorej si môžeme lešpie všimnúť vývoj nezameniteľného warnerovského štítu. Ten sa v roku 1984 po niekoľkých zmenách vlastníka štúdií vrátil späť na oblakové pozadie a už tam zostal.
Pozrite si na malý výber z histórie logotypu a zvyškom sa prelistujte na Christianovej stránke.
zdroj: designtaxi.com