Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám automaticky spája s 2D. Ak sa však presunieme do tretej dimenzie, diela tak nielen dostanú nový rozmer, ale aj vyniknú. Preto vám prinášame dôkaz o tom, aké skvelé výsledky môžeme dosiahnuť premysleným a vynaliezavým použitím tretej dimenzie.

Cider trofej

Zámerom vykreslenia fotorealistickej scény v 3D nie je realita, ale zdokonaľovať ju takým spôsobom, aby vyvolala predstavivosť. Presne to spravili kreatívci z Together Design pri kampani cidru od Victor´s Drinks.

 

AXE

Pánska značka AXE prišla s novou kampaňou, pod ktorú sa podpísala agentúra PB Creative. Ich úlohou bolo vytvoriť kampaň pre nový stylingový produkt pre starších pánov: The matte effect. Tím to poňal skvele – využili vizualizáciu 3D CAD v kombinácii so Cinema 4D, fotografiami so špeciálnym pozadím, ktoré celej grafike dodali životnosť.

 

Durex

Nemecký grafický dizajnér Timo Lenzen je známy svojimi odvážnymi a pútavými návrhmi 3D plagátov, ktoré kombinujú živé farby s architektúrou. Jeho najznámejším dielom je dizajn plagátu pre Durex, ktorý propaguje lubrikačný gél chúlostivým, abstraktným spôsobom.

 

ALL you need is Ecuador

Brazílska agentúra Studio Manipula vytvorila túto ohromujúcu a invenčnú kampaň na podporu cestovného ruchu v Ekvádore. Kampaň je zameraná na najväčšie poklady krajiny – príroda a zvieratá, ktoré zobrazuje novým vynaliezavým spôsobom, čo núti diváka, aby sa na fotografiu pozrel viackrát. 

Milkshake

Andre Caputo je umelec a grafický dizajnér spoločnosti CGI so sídlom v Brazílii. Je známy svojimi hyperrealistickými 3D zobrazeniami potravín a tu je skvelý príklad. Všimnite si tú typografiu – aká je lákavá. 

Typografia s hĺbkou

Za posledné roky sme mali vidieť množstvo druhov typografie. Ale juhoafrický dizajnér Karl Phatt však oživil štýl svojho typografického projektu Typografia s hĺbkou. Pri experimentovaní s osou Z sa mu podarilo vdýchnuť nový život do starnúcej formy.

Curriculum vitae 3D

V súčasnosti sú kreatívne životopisy čoraz úspešnejšie. Nielenže vedia zaujať, ale dokážu ukázať vaše schopnosti. Benjamin Benhaim, art director z Paríža vytvoril svoj 3D životopis v programe After Effects, Cinema 4D a Octane Render. Celé portfólio nájdete tu.

Visa Olympijské hry 2016

Gordon Reid a Bruno di Lucca vyvinuli sériu 3D ilustrácií na propagáciu spoločnosti Visa na olympiáde v Riu. Za kreatívu je odpovedná firma Saatchi & Saatchi – vytvorili sériu koláží pomocou zmesi 3D ilustrácií a fotografií, pričom každá nesie posolstvo: srdce športovca, srdce Ria, srdce fanúšika, či kľúčový vizuál – srdce olympijských hier.

Máte aj vy nejaké 3D návrhy? Podeľte sa s nami o ne!

zdroj: creativebloq.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

iPad Pro – kreatívne a produktívne

Chcete sa dozvedieť o nových kreatívnych možnostiach tvorby digitálneho obsahu? Nenechajte si ujsť skvelú príležitosť stretnúť sa uznávanými odborníkmi.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – History of Egypt

Grafický designér Ibrahim Hamdi v roce 2016 vytvořil umělecké dílo, které nazval „Historie Egypta“. Inspirován moderním stylem plochých linií…
pokračovanie článku

Svetový pohár v rugby predstavuje svoje logo

Nadchádzajúci ročník športového podujatia aktuálne prebieha v Japonsku. Logo inšpirované tamojšou kultúrou navrhlo štúdio Futurebrand.
pokračovanie článku

Tak šiel čas… na logách automobiliek

Vizuálna identita automobilových značiek je vďačným objektom na sledovanie. Najmä ak ide premeny jej podôb počas dlhoročnej existencie…