Aj takto sa dá využiť 3D v grafickom dizajne

Nasledujúce postery dokazujú, že grafický dizajn nemusí byť len obyčajná fotografia. Ak premýšľame o grafickom dizajne, prvá myšlienka sa nám automaticky spája s 2D. Ak sa však presunieme do tretej dimenzie, diela tak nielen dostanú nový rozmer, ale aj vyniknú. Preto vám prinášame dôkaz o tom, aké skvelé výsledky môžeme dosiahnuť premysleným a vynaliezavým použitím tretej dimenzie.

Cider trofej

Zámerom vykreslenia fotorealistickej scény v 3D nie je realita, ale zdokonaľovať ju takým spôsobom, aby vyvolala predstavivosť. Presne to spravili kreatívci z Together Design pri kampani cidru od Victor´s Drinks.

 

AXE

Pánska značka AXE prišla s novou kampaňou, pod ktorú sa podpísala agentúra PB Creative. Ich úlohou bolo vytvoriť kampaň pre nový stylingový produkt pre starších pánov: The matte effect. Tím to poňal skvele – využili vizualizáciu 3D CAD v kombinácii so Cinema 4D, fotografiami so špeciálnym pozadím, ktoré celej grafike dodali životnosť.

 

Durex

Nemecký grafický dizajnér Timo Lenzen je známy svojimi odvážnymi a pútavými návrhmi 3D plagátov, ktoré kombinujú živé farby s architektúrou. Jeho najznámejším dielom je dizajn plagátu pre Durex, ktorý propaguje lubrikačný gél chúlostivým, abstraktným spôsobom.

 

ALL you need is Ecuador

Brazílska agentúra Studio Manipula vytvorila túto ohromujúcu a invenčnú kampaň na podporu cestovného ruchu v Ekvádore. Kampaň je zameraná na najväčšie poklady krajiny – príroda a zvieratá, ktoré zobrazuje novým vynaliezavým spôsobom, čo núti diváka, aby sa na fotografiu pozrel viackrát. 

Milkshake

Andre Caputo je umelec a grafický dizajnér spoločnosti CGI so sídlom v Brazílii. Je známy svojimi hyperrealistickými 3D zobrazeniami potravín a tu je skvelý príklad. Všimnite si tú typografiu – aká je lákavá. 

Typografia s hĺbkou

Za posledné roky sme mali vidieť množstvo druhov typografie. Ale juhoafrický dizajnér Karl Phatt však oživil štýl svojho typografického projektu Typografia s hĺbkou. Pri experimentovaní s osou Z sa mu podarilo vdýchnuť nový život do starnúcej formy.

Curriculum vitae 3D

V súčasnosti sú kreatívne životopisy čoraz úspešnejšie. Nielenže vedia zaujať, ale dokážu ukázať vaše schopnosti. Benjamin Benhaim, art director z Paríža vytvoril svoj 3D životopis v programe After Effects, Cinema 4D a Octane Render. Celé portfólio nájdete tu.

Visa Olympijské hry 2016

Gordon Reid a Bruno di Lucca vyvinuli sériu 3D ilustrácií na propagáciu spoločnosti Visa na olympiáde v Riu. Za kreatívu je odpovedná firma Saatchi & Saatchi – vytvorili sériu koláží pomocou zmesi 3D ilustrácií a fotografií, pričom každá nesie posolstvo: srdce športovca, srdce Ria, srdce fanúšika, či kľúčový vizuál – srdce olympijských hier.

Máte aj vy nejaké 3D návrhy? Podeľte sa s nami o ne!

zdroj: creativebloq.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

O sile symbolov

Chvíľu som váhal s touto témou, ktorá je už vianočná, no obchodné reťazce neváhali a Vianočná sezóna je už v …
pokračovanie článku

Nová identita agentúry DAVID sa na vec pozerá z profilu

Reklamná a kreatívna agentúra pomenovaná po legendárnom Davidovi Ogilvym vznikla pred desiatimi rokmi v Brazílii a Argentíne. Dnes má kancelárie vo viacerých veľkých mestách na oboch pologuliach, za sebou množstvo kampaní a najnovšie aj update vizuálnej identity.