Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.

Výsledkom je svieži obalový dizajn. Ten stojí na kontraste minimalisticky poňatej informačnej časti a hravej ilustrácii oka. Rôzne druhy produktov sú odlíšené farebne.

Autorom dizajnu je poľské štúdio FLOV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nejnovější Font č. 183 je právě v prodeji

Font 183, jehož hlavním tématem je korporátní identita nakladatelství, přináší články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnuje se mimo jiné také papírenské problematice…
pokračovanie článku

Švajčiarsky modernizmus a punk rock

Newyorský grafický dizajnér Mike Joyce prepojil v projekte nazvanom Swissted dve svoje hlavné vášne – Švajčiarsky modernizmus a rockovú hudbu…