Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.

Výsledkom je svieži obalový dizajn. Ten stojí na kontraste minimalisticky poňatej informačnej časti a hravej ilustrácii oka. Rôzne druhy produktov sú odlíšené farebne.

Autorom dizajnu je poľské štúdio FLOV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Chvála farebnosti

Je niekedy až podivuhodné, ako blízko sú rukolapné príklady o úskaliach našej komunikácie. Mnoho z nich leží na prienikoch základných…
pokračovanie článku

Backstage Talks medzi 20 naj obálkami sveta

Najnovšie číslo magazínu z produkcie štúdia Milk sa dostal do shortlistu Stack Awards v kategórii Cover of The Year. Zdieľa tak spoločnosť periodík…