Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.

Výsledkom je svieži obalový dizajn. Ten stojí na kontraste minimalisticky poňatej informačnej časti a hravej ilustrácii oka. Rôzne druhy produktov sú odlíšené farebne.

Autorom dizajnu je poľské štúdio FLOV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Národná cena za dizajn 2022 vyhlásila ocenené diela v komunikačnom dizajne

Vzdelávacie videá približujúce deťom umenie, publikácia, ktorá má nasmerovať študentov v grafickej praxi, kniha ako montessori pomôcka alebo nová vizuálna identita mesta Nitra, aj to nájdete medzi ocenenými dielami najlepšieho komunikačného dizajnu rokov 2020 a 2021. Ocenené diela aj výber z prihlásených prác si môže verejnosť pozrieť na prebiehajúcej výstave Národnej ceny za dizajn 2022 v Galérii dizajnu Satelit až do 18. decembra 2022.