Ach tie obaly – Kyoto Cold Brew

Branding pre pražiareň KYOTO, ktorá sa orientuje na výberové káva a cold brew, kombinuje súčasnú ilustráciu, nápadité farby a výraznú typografiu.

Výsledkom je svieži obalový dizajn. Ten stojí na kontraste minimalisticky poňatej informačnej časti a hravej ilustrácii oka. Rôzne druhy produktov sú odlíšené farebne.

Autorom dizajnu je poľské štúdio FLOV.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Smith &+ Village a nejmódnější čokoláda pro Harvey Nichols

Londýnská kreativní agentura Smith &+ Village navrhla šest nových luxusních obalů čokoládových tyčinek pro Harvey Nichols, obaly nejnovější řady jejich probíhající reimaginace vlastní značky pro ikonický obchodní dům.